יוגה וריצה בסניף: מותג הבגדים שרוצה לשנות לכם את החיים

מותג ביגוד היוגה Lululemon משקיע באלפי סדנאות יוגה ומדיטציה שיערכו בסניפי הרשת, לצד תחרויות ריצה ופעילויות ספורטיביות


פורסם בתאריך: 28/05/2019, גיליון 1970

מותג בגדי היוגה Lululemon רוצה להפוך לחווייתי יותר ולא להיתפס רק כמותג של אורח חיים בריא. כך אמר בקיץ שעבר מנכ"ל החברה, שהתכוון בדבריו לחוויה רוחנית. כחלק מהמאמץ, החברה החלה לפתוח חנויות המתפרשות על שטחים גדולים יותר, במטרה לשלב בהן יותר חדרי פעילויות.

 

חנות המותג, שנפתחה לאחרונה בשיקגו, משתרעת על שטח ענק והיא כוללת סטודיו ליוגה, מתחמי מדיטציה ועוד. זאת לצד היצע של מיצים טבעיים ואירועים חברתיים לקהילה.

 

Lululemon. השינוי מתחיל מפנים
Lululemon. השינוי מתחיל מפנים

עד שנת 2023, כ-10% משטחי חנויות הרשת יוקצו לפעילות חווייתית. המותג גם קיים 4,000 אירועים ספורטיביים בשנת 2018, כמו ריצות חצי מרתון, ריצות 10 קילומטרים ועוד. אירועים קטנים יותר כוללים סדנאות יוגה ומדיטציה בכיתות בתוך הסניפים. המותג ישתמש ב-17 אלף השגרירים שלו, שהם בדרך כלל מדרכי יוגה וספורט מקומיים, על מנת לקדם את מגוון הפעילויות החווייתיות.

 

הגרסה הרחבה של האסטרטגיה הזו נועדה למעשה לקדם שלושה ערכים מרכזיים:

הזעה: לעזור לצרכנים להגיע למטרות הספורטיביות שלהם.

גדילה: התפתחות אישית במטרה להפוך את ה"אני" של הצרכנים לטוב יותר.

חיבור: הנגשה של חיבור עם האחר באמצעות מדיטציה ושיקום תמידי.

 

האסטרטגיה החדשה מספקת למותג הזדמנויות לחדור לתחומים חדשים כמו טיפוח, נסיעות וקטגוריות נוספות מחוץ לתחום בגדי הספורט. בחברה מאמינים כי המיצוב החזק שלה בקרב הצרכנים יאפשר לה להתרחב גם לקטגוריות מסחר נוספות בקלות יחסית.

 

כתבות נוספות