יצרנית Oreo מהמרת על חטיפי הבריאות

יצרנית המזון מונדליז השיקה מותג חטיפי בריאות המיועד לצעירים

פורסם בתאריך: 08/08/2017, גיליון 1883

יצרנית המזון הבינלאומית מונדליז (לשעבר קראפט), שבבעלותה נמצאים בין היתר המותגים Oreo ו- Ritz, השיקה לאחרונה מותג חטיפים חדש שנועד לתת מענה לדרישות של בני דור המילניום המעוניינים במזון בריא יותר מבני הדורות הקודמים.

Véa. הצרכנים מחפשים מזונות בריאים
Véa. הצרכנים מחפשים מזונות בריאים
המותג החדש, שזכה לשם Véa, נולד מתוך התובנה שעל אף שהצרכנים עדיין רוצים חטיפים, הם מרגישים טוב יותר עם מזון שהוא גם טוב לבריאות שלהם. המוצרים של המותג החדש מבוססים על חומרי גלם בריאים יחסית, ולא כוללים צבעי מאכל וחומרים משמרים.
הרגלי צריכת המזון עוברים שינוי משמעותי בשנים האחרונות. ממחקר של נילסן עולה למשל כי הצרכנים מעוניינים בחטיפי צ'יפס במגוון טעמים כגון כרובית, אבוקדו ושעועית שחורה. 
פרסומות ההשקה של המותג החדש מציגה צרכנים מרקעים שונים, לצד קריינות לפיה "בעולם של קרקרים, מגיע לראשונה קרקר המקבל השראה מהעולם". הסלוגן המלווה את הקמפיין הוא "מצא את הדרך שלך לאמת".
"המותג החדש ממוקד בצעירים שעבורם המזון הוא חוויה", אמר ג'ייסון לוין, סגן נשיא בחטיבת החטיפים של מונדליז בצפון אמריקה.
מהחברה נמסר כי העבודה על המותג החדש הייתה מהירה ונמשכה רק 18 חודשים. כיום מפעילה החברה את המותג רק בצפון אמריקה, אך היא מתעתדת להרחיב אותו בקרוב גם לשווקים נוספים בעולם.
לפני כשנה וחצי השיקה החברה מותג נוסף בתחום המזונות הבריאים, Good Thins, שרשם בשנה הראשונה לפעילותו 90 מיליון דולר במכירות.
לוין סירב למסור כמה כסף מתכננת החברה להשקיע בשיווקו של המותג החדש, אבל אמר כי תמהיל השיווק יכלול תשדירי טלוויזיה, פרסומות מקוונות וטעימות בחנויות הפיזיות. בנוסף, במטרה להגיע לקהל היעד של בני דור המילניום, מתכננת החברה לעשות שימוש גם בשיווק מבוסס תוכן ושיווק מבוסס משפיענים.

כתבות נוספות