דלתות פנדור מציגה חדשנות, איכות ומצוינות בשירות

בזכות הידע, הניסיון והשימוש בחומרי גלם איכותיים ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים, כובשת החברה 40% מכלל הענף וזוכה מזה 12 שנה ברציפות בתואר "יצרנית דלתות הפנים הטובות והדקורטיביות ביותר בישראל"

פורסם בתאריך: 16/01/2018, גיליון 1905

לאורך כ-30 שנות פעילותה שינתה חברת פנדור את פני שוק דלתות הפנים המעוצבות בישראל, ומוצריה משולבים כיום בכ-250 אלף יחידות דיור. סדרת דלתות הפנים יוניק משמרת את עמדת האיכות של החברה בזכות עמידות ואחריות ארוכת טווח.

 

חברת פנדור הוקמה בשנת 1989 על יסודותיה של נגריה קטנה מבאר שבע. כיום החברה מספקת דלתות פנים למעל 35 אלף יחידות דיור בשנה ללקוחות פרטיים ולפרויקטים קבלניים גדולים בשוק הנדל”ן. מוצריה משולבים כיום ביותר מ-250 אלף יחידות דיור בישראל.

 

כבר מיום היווסדה שמה לה החברה למטרה לשנות את תפישת עיצוב הבית בישראל, ולהפוך את דלתות הפנים לחלק בלתי נפרד ממנו, ולא רק כריהוט פונקציונלי. בזכות שילוב של ידע וניסיון רב שנים עם שימוש בחומרי גלם איכותיים ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים הפכה פנדור ליצרנית דלתות הפנים הגדולה בישראל.

 

מפעל פנדור שוכן בקריית גת, ומבוסס על טכנולוגיה רובוטית מתקדמת. הוא משתרע על 30 אלף מ"ר ומייצר כ-1,000 דלתות במשמרת. במפעל קו צבע UV אוטומטי לצביעת דלתות פנים, המאפשר ליצור מוצרים עמידים לאורך זמן שאינם משנים את צבעם בחשיפה לשמש. בנוסף החברה מחזיקה בחמש אולמות תצוגה ברחבי הארץ, במטה ההנהלה בראשון לציון ומעסיקה כ-275 עובדים.

 

בשנת 1996 פנדור הייתה לחברה הראשונה בארץ שהכניסה לענף נגרות הבניין קווי ייצור ממוחשבים, אשר אפשרו לייצר דלתות בדיוק מירבי וברמת גימור גבוהה. אופן הייצור הממוחשב איפשר לראשונה גם התאמה אישית של המוצר לטעמו ולצרכיו של כל לקוח.

 

בשנת 1998 השיקה פנדור קמפיין פרסומי ראשון לערוצי הטלוויזיה, ומאז הגדילה בהדרגה את נוכחותה בכל אמצעי המדיה. בשנים האחרונות הגדילה החברה את נפח הפעילות בדיגיטל, והשיקה שיתופי פעולה עם מגזיני העיצוב המובילים הדיגיטלים והמודפסים במסגרת תמהיל פרסום רחב. הסלוגן הקליט של החברה, "סימן שלא התפשרתם", משדר את ערכי העיצוב, האיכות והשירות שבהם החברה מבדלת את עצמה ותורם לאחיזתה האיתנה בשוק דלתות הפנים.

 


בשנת 2002 הפכה פנדור לחברה הראשונה בעולם אשר ייצרה ושיווקה את דגמי למינטו, דלתות מעוצבות על פי ידע איטלקי בייצור המוני, שהפכו במהרה לדלתות הנמכרות בישראל.

 

בשנת 2010 החלה החברה בייצור ושיווק דלתות פנים מסדרת יוניק - דלתות עמידות במיוחד לנזקי מים ולמזיקי עץ, וכללה אחריות של שמונה שנים כנגד נזקי מים ועץ - תקופת אחריות חסרת תקדים בענף, במיוחד לאור החיבה הישראלית לשטיפת רצפות ב"הצפה". העמידות הגבוהה מתאפשרת בזכות שילוב של עץ ופולימר, המבליט את היתרונות של כל אחד מהם - היופי של מראה העץ, יחד עם חוזקו של הפולימר ועמידותו מפני מים. בשנת 2011 זכתה פנדור בפרס הראשון בתחרות לעיצוב, התאמה וחדשנות מטעם איגוד תעשיות הריהוט בישראל עבור דלת הפנים מסדרת יוניק.

 

בענף הדלתות המעוצבות פועלים כמה שחקנים, ובהם יצרנים ישראלים, יבואנים ונגריות פרטיות. על פי נתוני BDI, נתח השוק של פנדור בענף עומד על כ-40%. תחום דלתות הפנים רשם גידול נאה בשנים האחרונות בזכות עלייה ברכישה ובשיפוץ דירות. הוא זירה עסקית שלמה ומוצריו שונים בתכלית מתחום דלתות הכניסה. כמו כן, הוא תחום עתיר ייבוא, החל מחומרי הגלם, דרך הטכנולוגיה והציוד ועד המוצר המוגמר.

 

האתגר השיווקי

כדי לשמר את מגמת הצמיחה ולבדל את עצמה מהמתחרים צריכה פנדור להציע ללקוחותיה ערך מוסף - חדשנות מוצרית, עיצוב עדכני ואיכות. אתגר נוסף ולא פחות חשוב הוא השירות. אחת הסיבות המרכזיות לכך שנגריות ויבואנים קטנים מתקשים לשרוד בענף היא הצורך לייצר אספקה גבוהה ויעילה, לצד מערך שירות לאחר המכירה. בפנדור הקדישו לנושא השירות משאבים רבים מתחילת הדרך - דבר המסייע רבות לשימור שביעות הרצון ונאמנותם של הלקוחות, לרכישה חוזרת ולהמלצה בפני לקוחות נוספים.

 

דברים שלא ידעת על דלתות פנדור

  • דלתות פנדור זוכה מזה 12 שנה ברציפות בתואר "יצרנית דלתות הפנים הטובות והדקורטיביות ביותר בישראל" בסקר מכון גיאקרטוגרפיה בעבור "המבחן של המדינה".
  • המפעל הרובוטי של פנדור בקריית גת משתרע על 30 אלף מ"ר, ומסוגל לייצר 1,000 דלתות במשמרת.
  • פנדור מספקת דלתות פנים ליותר מ-35 אלף יחידות דיור בשנה, ומוצריה משולבים ביותר מ-250 אלף יחידות דיור.
  • סקר של "בניין ודיור" (ינואר 2017) בדק ומצא כי אדריכלים ומעצבי פנים נוטים לבחור בדלתות פנדור במסגרת עיצוב ביתם.

 

אבני דרך בחיי דלתות פנדור

1989 - רכישת מפעל דלתות בבאר שבע והקמת חברת פנדור.

1996 - פנדור משלבת לראשונה בישראל קווי ייצור ממוחשבים לתעשיית נגרות הבניין.

1998 - השקת קמפיין טלוויזיוני ראשון לדלתות פנדור.

2002 - החברה רושמת הצלחה משמעותית עם שיווק דגם למינטו.

2010 - השקת סדרת דלתות הפנים "יוניק".


סיפור המותג פורסם לראשונה במהדורת 2017 של ספר ה-Superbrands של ישראל. סיפורי מותג נוספים מתפרסמים במהדורה הדיגיטלית של הספר באתר ynet.

כתבות נוספות