המשחוק מגביר את מעורבות הצרכנים

יותר ויותר קמעונאים בעולם הפיזי ובעולם המקוון משיקים משחקי מובייל שנועדו לחזק את נאמנות הקונים ולהגדיל את המכירות

פורסם בתאריך: 25/07/2017, גיליון 1881

הקמעונאית המקוונת Jet.com, שנרכשה לאחרונה על ידי וולמארט, שואפת לנצל את הפופולריות של משחקי המובייל כדי להגביר את מעורבות הצרכנים באפליקציית המובייל שלה.

המשחק של Jet. יוצרים מעורבות צרכנים
המשחק של Jet. יוצרים מעורבות צרכנים
במשחק, תחת השם #URLsofSummer, מוצגים לשחקנים שני פריטים שונים, והם מתבקשים לנחש  כתובת אתר המבוססת על שמות שני המוצרים. תשובה נכונה מזכה את העונה בשני המוצרים המוצגים בתמונה.
הקמפיין רץ בחודשים יוני ויולי, והחליף למעשה את הפעילות הפרסומית הרגילה של האתר בימי הקיץ, כשהוא משלב מגוון מוצרים עם משחקיות.
"הקמפיין מספק ללקוחות שלנו חוויה של כיף והנאה ברגעים בהם הם עומדים בפקקים או בתור לרופא, ולנו הוא מאפשר ליצור מעורבות עמוקה יותר", אמר סומיה בלבייל, סמנכ"ל השיווק של Jet.
בשבדיה, רשת המזון המהיר מקדונלד'ס זכתה למעורבות צרכנית גדולה מוקדם יותר השנה בזכות השקת BeatQuiz, משחק מובייל שהוצג לצרכנים בזמן הארוחה במסעדה וכלל שאלות על המוזיקה המתנגנת במקום. המשחק עודד גם תחרות של אחד על אחד בין הסועדים.
חברת Punchh, המאפשרת למסעדות להציג ללקוחותיהם תפריטים מותאמים אישית, השיקה גם היא לאחרונה משחק שנועד לעודד את מעורבות המשתמשים ולהגדיל את השימוש באפליקציה. 

כתבות נוספות