"הקמעונאים המקוונים מרוצים יותר מהשליטה שלהם על מסע הלקוח"

דוח חדש מגלה כי לאחר שנים, הקמעונאים מתחילים לחוש נוח יותר בזירה הדיגיטלית, והם שבעי רצון מפעילותם


פורסם בתאריך: 12/11/2019, גיליון 1991

88% מהקמעונאים המקוונים בארצות הברית ובריטניה מרוצים ממסע הלקוח של הקונים. כך עולה מדוח חדש של Yieldify שנערך בקרב 207 קמעונאים מקוונים. בסקר דומה שנערך בשנת 2018, רק 62% מהקמעונאים אמרו כי הם מרוצים ממסע הלקוחות שלהם.

 

הקמעונאים בסקר גילו שביעות רצון גם מאחוזי ההמרה באתרי המכירות שלהם. 61% היו מרוצים מאחוזי ההמרה ב-2018, והשנה עלה המספר הזה ל-81%.

 

מחברי הדוח נוטים לייחס חלק משמעותי מהעלייה בשביעות הרצון לכך שהמשווקים פשוט מודעים יותר להגדרה של "אופטימיזציית מסע הלקוח". זאת, לעומת אופטימיזציה של המרות או מהלכי פרסונליזציה. בנוסף, 95% אמרו השנה כי הם מודעים להבדלים בין המושגים, לעומת 65% בשנת 2018.


קמעונאים מקוונים. מבינים טוב יותר את הצרכנים
קמעונאים מקוונים. מבינים טוב יותר את הצרכנים

בסקר שנערך ב-2018 אמרו 49% מהנשאלים כי האתגר המרכזי שלהם הוא המחסור בזמן בניהול כלל המערך הדיגיטלי, ו-46% אמרו כי האתגר המרכזי עבורם הוא המחסור בנתונים אמינים. השנה ירדו הנתונים הללו ל-27% ו-36%, בהתאמה.

 

מהנתונים עולה כי הקמעונאים המקוונים משפרים משמעותית את היכולות שלהם להשתמש בטכנולוגיה. בעוד שב-2018 אחד האתגרים המרכזיים שסומנו על ידי המשווקים היה מציאת הכלים הדיגיטליים המתאימים למערך השיווק שלהם, השנה האתגר הזה סומן כמשמעותי הרבה פחות לרוב הקמעונאים המקוונים.

 

עוד עולה, כי הקמעונאים מבינים שהאתגר המרכזי בשיפור חוויית מסע הלקוח הוא מציאת הטאלנטים הנכונים שיובילו את המהלכים בארגון, כמו גם חינוך ושיפור היכולות הדיגיטליות של כלל העוסקים בשיווק.

כתבות נוספות