אוכלים יותר, משלמים פחות: שירות ארוחות הצהריים שובר שיאים

שירות המינויים, שכבר מכר יותר מ-8 מיליון ארוחות בשנתיים, מציע לצרכנים לקבל ארוחות איכותיות במחיר הנמוך משמעותית ממחיר השוק

פורסם בתאריך: 05/06/2018, גיליון 1924

שירות המינויים לארוחות צהריים, MealPal, המבטיח למינויים שלו יותר מ-40% חיסכון על ארוחות הצהריים שלהם, ממשיך בהתרחבות המהירה שלו בארצות הברית. השירות מציע למינויים שתי חבילות: 5.59 דולרים לארוחה ל-20 ארוחות בחודש, או 5.99 דולרים לארוחה עבור 12 ארוחות חודשיות.

 

המינויים יכולים להזמין את הארוחה שלהם דרך האפליקציה ביום הקודם או עד השעה 9:30 ביום הזמנה עצמה. לאחר מכן, בזמן ארוחת הצהריים, הם יכולים לאסוף את ההזמנה שלהם מהמסעדות שמשתפות פעולה עם השירות. כל זאת, ללא הצורך להמתין בתור. היתרון עבור המסעדות הוא ברור: מעבר לעובדה שהשירות מביא להם לקוחות חדשים, הוא גם מציע להן הזמנות מראש. שתי עובדות שיכולות להשפיע בצורה חדה על עלויות התפעול של המסעדות.

 

בפועל, המסעדות המשתתפות בשירות מציעות בכל יום ארוחה אחת ללקוחות. "ההוצאה הגדולה ביותר עבור המסעדות היא עלויות כוח האדם, והשירות שלנו יכול להפוך את העסק ליעיל בהרבה", אמרה מרי ביגנס, מנכ"לית החברה.

 

MealPal. אוכלים יותר - משלמים פחות
MealPal. אוכלים יותר - משלמים פחות

הצרכנים מצדם זוכים לחסכון משמעותי בעלויות ארוחת הצהריים, והם יכולים ליהנות ממגוון של ארוחות שונות בכל יום. החיסרון היחסי הוא שהצרכנים נאלצים לאסוף את הארוחות בעצמם. אבל, בחברה מאמינים כי המחיר האטרקטיבי והצורך של הצרכנים לעזוב את המשרד למספר דקות במהלך היום, יגרמו לאלפי צרכנים להירשם לשרות.

 

מנתונים שסיפקה החברה עולה, כי מאז השקתה לפני כשנתיים נמכרו באמצעותה כבר 8 מיליון ארוחות. נכון להיום פועלת החברה ב-14 ערים ובהן ניו יורק, סן פרנסיסקו, לונדון, פריז, סידני ועוד.

כתבות נוספות