למרות רבעון בעייתי: יוניליוור מציגה יותר חדשנות מוצרית

במקביל, החברה משקיעה משאבים רבים במעבר לערוצי שיווק ישירים מול הצרכנים

פורסם בתאריך: 07/11/2017, גיליון 1895

יצרנית ומשווקת מוצרי הצריכה יוניליוור רשמה בעולם רבעון שלישי בעייתי עם ירידה קלה במכירות. אבל, בניגוד למצופה ובמקביל לבעיות הלא קלות בעולם מוצרי הצריכה, החברה הציגה שיא חדש בפיתוח של חדשנות מוצרית על פני מגוון המותגים שלה. כך אמר לאחרונה פול פולמן, מנכ"ל החברה, בשיחה עם משקיעים.

 

פולמן התייחס לתוכנית "מחוברים לצמיחה", שלטענתו הופכת את החברה למסובכת פחות ומתאימה יותר לעולם הטרנדי והמשתנה במהירות.

 

 

Verve. החדשנות כבסיס לעשיית עסקים
Verve. החדשנות כבסיס לעשיית עסקים

גראם פיטקסלי, סמנכ"ל הכספים של יוניליוור, שלקח גם הוא חלק בשיחה עם המשקיעים, אמר כי יוניליוור משקיעה כיום יותר מתמיד בפיתוח של חדשנות מוצרית ברמה המקומית. פיטקסלי הביא לדוגמה את הארוחות הטריות שמפתחת החברה בהולנד תחת המותג קנור. לדבריו, הפיתוח נעשה בשיתוף חברה מתמחה, וכך שגם אם סדרת המוצרים החדשה לא תרשום הצלחה, הסיכון עבור החברה הוא קטן יחסית.

 

פיטקסלי אמר כי הרכישה של Dollar Shave Club עזרה ליוניליוור להבין את שוק השיווק הישיר לצרכן, והיא כבר השתמשה בידע הזה להשיק שני מותגים חדשים: Verve – מותג לטיפול בבדים, ו- Skinsei – מותג למוצרי טיפוח העור.

כתבות נוספות