החנויות הפיזיות רוצות גם לעדכן אתכם בקניות של אחרים

טכנולוגיה חדשה מאפשרת לקמעונאים להציג למבקרים בחנות מה קונים מבקרים אחרים בזמן אמת, במטרה להניע אותם לפעולה


פורסם בתאריך: 05/11/2019, גיליון 1990

היכולת להראות למבקרים באתרי מסחר מה מבקרים אחרים קונים באותו הזמן, היא טקטיקה נפוצה בקרב קמעונאים מקוונים. כעת, באמצעות חברת טכנולוגיה, היכולת הזו מגיעה גם לחנויות הפיזיות.

 

FOMO, שהמוצר העיקרי שלה היא אפליקציה שמציפה "קניות של צרכנים אחרים" באתרי מכירות, תאפשר עכשיו לחנויות פיזיות להציג מסך תצוגה המראה בזמן אמת מה קונים צרכנים אחרים.  המוצר החדש יכול לאסוף נתונים מהחנות המקוונת של הקמעונאי או מהקופות בנקודות המכירה הפיזיות.


FOMO. הפחד מלפספס מניע את הקונים
FOMO. הפחד מלפספס מניע את הקונים

הצגת רשימת מוצרים מומלצים עבור הצרכנים באתרי מסחר מקוון היא משימה לא קלה כלל. מחקר שנערך בשנה שעבררה על ידי SAP מצא כי שלושה מתוך ארבעה צרכנים אמרו כי הם מעולם לא מצאו המלצה שכללה מוצר שבאמת עניין אותם.

 

בעוד שייתכן כי ניתן להעביר את ההמלצות תהליך של פרסונליזציה, הפחד לפספס (Fear Of Missing Out) הוא תמיד חזק יותר בהנעת הצרכנים לקניה.

כתבות נוספות