ה-Airbnb של חנויות הפופ-אפ

מיזם חדש מחבר בין מותגים שמחפשים לפתוח חנויות פופ-אפ לזמן קצוב לבין בעלי שטחים מסחריים

פורסם בתאריך: 24/01/2017, גיליון 1858

קונספט חנויות הפופ-אפ זוכה להצלחה עצומה בשנים האחרונות - ונמצא מי שמנסה להרוויח מהעניין. חברת הזנק חדשה מכנה את עצמה ה-Airbnb של תחום הפופ-אפ, ומספקת זירת מסחר המחברת בין בעלי שטחי מסחר למותגים, במטרה להפוך את תיאום הקמת חנויות הפופ-אפ לנגיש וקל.

Storefront. השער לתחום חנויות הפופ-אפ
Storefront. השער לתחום חנויות הפופ-אפ
החברה, Storefront, Ltd., מחברת בין מותגים שרוצים לפתוח לעצמם חנויות פופ-אפ לבין בעלי נכסים מסחריים. לדברי החברה, בעלי מותגים יכולים לאתר ולשריין שטח מסחרי לחנות הפופ-אפ שלהם תוך שעות בודדות בלבד.
נכון להיום מציעה החברה את שירותיה בערים ניו יורק, לוס אנג'לס, אוסטין, לונדון, פריז והונג קונג, ומשרתת מעל ל-4,000 מותגים מסביב לעולם. 
ההשוואה ל-Airbnb, שעלתה לראשונה בכתבה על המיזם במגזין בלומברג, מעניינת לאור טענות על פגיעת מרקם החיים העירוני שהועלו נגד Airbnb. זאת, משום שהפיכתן של דירות רגילות לדירות נפש משפיעה על שוק השכירות במקום באופן שלילי, וגורמת לעליית מחירי השכירות למקומיים.
בנוסף, הפופולריות הגבוהה של חנויות הפופ-אפ מעלה תהיות בשוק לגבי מידת האפקטיביות שלהן עבור המותגים בשנים הבאות. 
לפרטים נוספים לחצו כאן: https://app.thestorefront.com.

כתבות נוספות