סל הקניות שיזהה מתי אתם זקוקים לעזרה

פטנט קריאטיבי ופשוט של מותג קוסמטיקה קוריאני יוכל לשפר באופן משמעותי את חוויית הקנייה בסניפי החברה

פורסם בתאריך: 10/01/2017, גיליון 1956

חברת הקוסמטיקה הידידותית לסביבה מדרום קוריאה, Innisfree, מצאה דרך להפוך את חוויית הקנייה למהנה יותר.

Innisfree. גאונות פשוטה
Innisfree. גאונות פשוטה
צרכנים הנכנסים לאחת מחנויות הרשת נתקלים בשני סוגים של סלי קנייה - האחד מסומן בתווית ירוקה והאחר בתווית כתומה. בחירה בתווית ירוקה מסמנת לעובדי החנות כי הלקוח אינו זקוק לעזרה במהלך הקנייה, ואילו התווית הכתומה מאותתת כי הלקוח ישמח לקבל עזרה מאחד מעובדי החנות. 
למרות שלא מדובר בטכנולוגיה גבוהה או בחדשנות מוצרית פורצת דרך, הפטנט היצירתי של המותג הדרום-קוריאני יכולה להביא לשיפור משמעותי באינטראקציה בין עובדי החנות ללקוחות החברה.
Innisfree הגיעה לדפי פורום שיווק כבר לפני מספר חודשים, בזכות אופני המציאות המדומה שהכניסה לחנויות הרשת בשנה שעברה. באמצעות אופני המציאות המדומה יכולים המבקרים בחנויות לצאת למסע קסום באי בו גדלים רוב הרכיבים הטבעיים מהם מיוצרים מוצרי החברה.
לפרטים נוספים לחצו כאן: www.innisfreeworld.com.

כתבות נוספות