האינטליגנציה המלאכותית משנה את עולם המתנות

אפליקציה חדשה מאפשרת לצרכנים לבחור מתנות למגוון אירועים בקלות ובנוחות

פורסם בתאריך: 04/07/2017, גיליון 1878

מחקר משותף לאוניברסיטאות אוקספורד וייל העלה לאחרונה כי קיים סיכוי סביר, העולה על 50%, כי עד שנת 2060 תבצע טכנולוגיית האינטליגנציה המלאכותית את מרבית העבודות הקיימות היום טוב יותר מבני אדם. 

Token. כי למי יש כוח לבחור מתנה
Token. כי למי יש כוח לבחור מתנה
כעת, חברת הזנק צעירה בשם  Token.aiמנצלת את הטכנולוגיה המתפתחת במטרה לכבוש את עולם מכירת המתנות. החברה פיתחה אפליקציה המאפשרת לצרכנים להגדיר את מטרותיהם - בהן האירוע שלשמו נרכשת המתנה, מקבל המתנה והתקציב המוקדש לכך - ובעזרת שילוב הנתונים עם מידע מעודכן הכולל את מיקום הצרכן, מציגה שורה של המלצות למתנות. רשימת המתנות תכלול מספר מותגים מוכרים, לצד כאלו אשר בתחילת דרכם. 
"שוק המתנות בארצות הברית לבדה עומד על שווי של 131 מיליארד דולר בשנה. כיום תהליך רכישת המתנות הוא מסורבל, ודורש השקעת זמן רב", אמר ג'ונתן ג'יוויס, מנכ"ל Token. 
הראשונה להיכנס לתחום האינטליגנציה המלאכותית בקטגורית המתנות הייתה חברת 1-800-Flowers, שהשיקה כבר באביב שעבר אפליקציה לבחירת מתנות המבוססת על Watson, מערכת הבינה המלאכותית של IBM. המערכת מאפשרת לצרכנים לתאר את הצורך שלהם בשפה חופשית ואז, בעזרת מספר שאלות משלימות, ממליצה עבורם על מספר מתנות מתאימות. מנתוני IBM עולה כי 80% מהצרכנים שהתנסו בשימוש בשירות העניקו לו ציונים גבוהים.

כתבות נוספות