אתם חייבים לעצמכם: חוויית האינסטגרם הטעימה של טארגט

הרשת לוקחת חסות על מוזיאון הגלידות ומחברת אותו לקו אופנת הילדים של המותג הפרטי שלה. כך גם המוזיאון וגם הרשת נהנים מהיתרונות ההדדיים

פורסם בתאריך: 05/06/2018, גיליון 1924

לאחר שמייסי'ס רכשה את חנות החוויות STORY ולאחר שרשת קמעונאות בריטית גייסה לשורותיה את המפיק מברודווי סקוט סנדרס, נראה כי עתיד הקמעונאות דווקא יוצא מתחום החנויות. כך, בסוף החודש שעבר הודיע רשת טארגט על שיתוף פעולה עם מוזיאון הגלידות, שמספק חוויית פופ אפ ייחודית שסוחפת בשנה האחרונה את ארצות הברית.

 

מוזיאון הגלידות הוא חלק מתופעה רחבה יותר שנקראת מוזיאונים מכווני אינסטגרם. מדובר במתחמים המוקמים לתקופות קצרות שמספקים לצד חוויה ייחודית גם אינספור הזדמנויות לצילום סלפי. ולא רק גלידות - חלק מהמוזיאונים הללו מתמקדים בצבעים, ברגשות ובממתקים מסוגים שונים. הקונספט החדש של מוזיאון הגלידות, המושק בשיתוף טארגט, יהיה שונה במקצת מאווירת המוזיאון וידמה למעשה יותר לחנות.

 

מוזיאון הגלידה. קמעונאות מבוססת חוויות
מוזיאון הגלידה. קמעונאות מבוססת חוויות

חנות הגלידה שתיפתח השבוע באזור שוק הבשר של ניו יורק תדמה לחנות מכולת רגילה. אך על המדפים ניתן יהיה למצוא מגוון עצום של גלידות במהדורות מוגבלות ובטעמים משתנים, כאשר המבקרים יוכלו לטעום מהן במהלך הביקור.

 

ואיך כל הסיפור הזה מתחבר לטארגט? האמת שדי בקלות. במקביל לבלעדיות על החוויה, טארגט מקדמת את מותג בגדי הילדים המצליח שלה וכמו כן מוכרת את הגלידות ב-300 סניפים במהלך כל חודשי הקיץ. מוזיאון הגלידות זוכה ליכולות ההפצה הטובות של טארגט, בעוד שהקמעונאית נהנית מהחשיפה העצומה שהמוזיאון מקבל ברשתות החברתיות (389 אלף עוקבים באינסטגרם בלבד).

 

"אנחנו רוצים שהלקוחות שלנו יחוו הנאה כשהם קונים בחנויות של טארגט, ואחת הדרכים להשיג את זה היא באמצעות שיתופי פעולה מסוג זה", אמר מארק טריטו, סגן נשיא בכיר למסחר ברשת השיווק.

כתבות נוספות