פינטרסט משיקה "שאזאם" למוצרים

מנוע החיפוש הוויזואלי שהושק על ידי הרשת החברתית יאפשר לצרכנים לצלם מוצרים בסמארטפון ולקבל קישורים למוצרים דומים

פורסם בתאריך: 21/02/2017, גיליון 1863

הרשת החברתית פינטרסט הודיעה החודש כי תשיק מגוון של כלים חדשים, כשהבולט ביניהם הוא מנוע חיפוש המאפשר לגולשים לצלם מוצר בעזרת הסמארטפון - ולקבל הצעות למגוון של מוצרים דומים. 

Lens. החיפוש נעשה יותר נוח
Lens. החיפוש נעשה יותר נוח
מדובר בשירות הדומה לאפליקציית "שאזאם" המוכרת, אשר בעזרתו יוכלו הצרכנים להזין תמונה של מוצר אותו הם שוקלים לרכוש, ויקבלו חזרה שלל אופציות דומות במחירים ואיכויות שונים. בנוסף תאפשר האפליקציה לאתר את החנויות בהן נמכרים שמלות, נעליים ומוצרים דומים שנצפו ברחוב.
מנוע החיפוש החדש הוא חלק ממהלך רחב שעורכת פינטרסט אשר נועד להגדיל את הכנסותיה משיווק, על רקע דיווחים לפיהם תצא בקרוב להנפקה ציבורית.
מוקדם יותר החודש הציגה הרשת החברתית נתונים מהם עולה כי בכל חודש מבצעים משתמשי האתר יותר משני מיליארד חיפושים. למפרסמים באתר ניתנת האפשרות לפרסם על בסיס מילות חיפוש, בדומה לשירות הפרסום של גוגל. כעת יאפשר לה מנוע החיפוש הוויזואלי לבדל עצמה מהמתחרים.

כתבות נוספות