אחרי שמכר ב-100 מיליון דולר: מותג הקוסמטיקה האינטרנטי מגיע לרשתות

לאחר שעבר את רף מאה מיליון הדולר במכירות ישירות לצרכן, מותג הטיפוח Glossier נכנס גם לחנויות הפיזיות


פורסם בתאריך: 17/12/2019, גיליון 1996

מותג הטיפוח Glossier, שהוקם על ידי בלוגרית  הקוסמטיקה אמילי וויס, חצה בשנה שעברה את רף המכירות במאה מיליון דולר. המותג שמכר רק ישירות לצרכנים ובאמצעות שתי חנויות הדגל שלו בניו יורק ולוס אנג'לס, מוצא את דרכו לראשונה לרשתות הכלבו הגדולות. בשבוע שעבר הושק המוצר בשבע חנויות של רשת נורדסטרום.

 

בעבר כבר הקים המותג חנויות פופ-אפ, אך זו הפעם הראשונה שהוא למעשה משתף פעולה עם רשת קמעונאית. וויס הסבירה כי שיתוף הפעולה הזה נכון לשני הצדדים. לדבריה, מכל הדברים שמוכרים באונליין, מכירת בשמים היא הקשה ביותר. וויס הוסיפה, כי מרבית הבשמים שנמכרים נמצאים ליד בשמים אחרים.

 

כיתוב תמונה: Glossier. מעכשיו גם בחנויות?
כיתוב תמונה: Glossier. מעכשיו גם בחנויות?

המותג שיתף פעולה עם הרשת במציאת דיילות הטיפוח שיעמדו בחנויות הפופ-אפ ויסבירו לצרכניות שעדיין לא מכירות את המותג על המוצרים. "אנחנו מרגישם בטוח שנורדסטרום הם השותפים שלנו", אמרה וויס.

 

בשלב הראשון יוצבו חנויות הפופ-אפ של המותג בערים ניו יורק, סנטה אניטה, סיאטל וושינגטון הבירה. המותג סירב לספר האם שיתוף הפעולה יתרחב לחנויות נוספות של הרשת. מותג הקוסמטיקה הושק בשנת 2014 כתוצר של הבלוג "Into The Gloss".

 

כתבות נוספות