האם סטארבקס מתעללת בברמנים?

תוכנית חדשה שנועדה לשפר את השירות ברשת בתי הקפה תולה את כל האשמה בעובדים

פורסם בתאריך: 04/07/2017, גיליון 1878

רשת בתי הקפה סטארבקס ידועה בהשקעתה הרבה בקידום נושאים חברתיים, אולם נראה כי מדובר בתכסיס תדמיתי שאינו נוגע ליחסה של הרשת לעובדיה. 

סטארבאקס. הברמנים תמיד אשמים
סטארבאקס. הברמנים תמיד אשמים
לאחרונה ספגה הרשת ביקורת בעקבות תוכנית פנימית חדשה בשם North Star, שנועדה לשפר את חוויית הקנייה שמספקים הברמנים לקונים.
התוכנית ארוכת הטווח הושקה על ידי המנכ"ל הנכנס של הרשת, קווין ג'ונסון, במטרה להילחם בביקורות השליליות על השירות ברשת, וכוללת פגישות אישיות בין הנהלת הרשת לברמנים. החברה טוענת כי מטרת התוכנית היא לשפר את הקשר הרגשי של הברמנים לקונים, אולם חלק מהברמנים שהשתפו בפגישות יצאו מהן זועמים.
מבקרי התוכנית טוענים כי במהלך הפגישות מנסה הרשת להאשים את הברמנים את כלל הכשלים בשירות, מבלי לקחת אחריות על מגוון נושאים הנמצאים באחריותה - כמו למשל הזמנות באמצעות המובייל ומשקאות הדורשים זמני הכנה ארוכים.
ההנהלה מצידה מציגה שלל טענות של צרכנים כלפי הברמנים - בהן טענות על ברמנים שמצרפים לחשבון עצומה נגד נשיא ארצות הברית, דונאלד טראמפ, או ברמנים אחרים שלובשים חולצות נגד טראמפ.

כתבות נוספות