בעקבות ההצלחה: נורדסטרום פותחת עוד חנויות ללא מלאי

הלקוחות יכולים למדוד מגוון עצום של פריטי לבוש, להיעזר בסטייליסטים, ולאחר מכן לרכוש את הפריט בחנות המקוונת או בסניפים אחרים של הרשת

פורסם בתאריך: 17/07/2018, גיליון 1930

כאשר רשת בתי הכלבו נורדסטרום פתחה את החנות הראשונה שלה ללא מלאי לפני כשנה, רבים בתעשיית הקמעונאות הרימו גבה. אחרים חשבו כי דווקא החנות הזו מספקת חוויית קנייה מהנה יותר לצרכנים.


בחנות, הכוללת שמונה חדרי הלבשה וסטייליסטים אישים, יכולים הלקוחות למדוד ממגוון גדול של מוצרים, שלאחר מכן מסופקים ישירות לביתם באמצעות קנייה מקוונת או רכישה בסניפים אחרים. בשבוע שעבר הודיעה הרשת כי היא מתכננת לפתוח שתי חנויות נוספות באותו הסגנון, גם הן, כמו החנות הראשונה, בעיר לוס אנג'לס.

 

Nordstrom Local. אין כלום במלאי – והלקוחות נוהרים
Nordstrom Local. אין כלום במלאי – והלקוחות נוהרים

קן וורזל, נשיא Nordstrom.com ומנהל הדיגיטל הראשי של הרשת, אמר כי החנויות ללא המלאי הן נדבך משמעותי באסטרטגיה הרחבה של הרשת להגדיל את נתח השוק באמצעות אספקה של שירותים ומוצרים המתאימים לדרישות הצרכנים. שתי החנויות הנוספות בפורמט ללא-המלאי יהיו קטנות יותר מהחנות הראשונה, אך גם הן יספקו את מגוון השירותים אותם ניתן למצוא בחנות הפיילוט, כגון תופרות המתאימות את הבגדים לאחר המדידה, והיכולת להזמין את המוצרים באמצעות אתר החברה.

 

"למדנו הרבה מהצרכנים שלנו באמצעות הפיילוט שערכנו לקונספט החדש", אמרה שיאה גנסן, סגנית נשיא בכירה לחוויית לקוח ברשת בתי הכלבו. "אנחנו מאמינים כי יש דרכים רבות לשרת את הלקוחות שלנו בצורה שהם רוצים", הוסיפה גנסן.


כתבות נוספות