אמזון מציגה: מערכת חכמה שלומדת להתאים בגדים ללקוח

המנוע שפותח מחזיק ביכולות גבוהות של ניתוח תמונות פריטי לבוש, לצד יכולות חכמות להמלצה על מגוון אינסופי של סגנונות אופנה

פורסם בתאריך: 25/06/2019, גיליון 1974

הקמעונאית המקוונת אמזון השיקה לאחרונה את StyleSnap - מנוע המלצות בגדים המבוסס על טכנולוגיה של אינטליגנציה מלאכותית.

 

השימוש במנוע ההמלצות הוא פשוט: הצרכנים לוחצים על אייקון המצלמה באפליקציה של אמזון ובוחרים תמונות של סטים שהם אוהבים או צילומי מסך. לאחר מכן, האפליקציה מציגה ללקוח מגוון אפשרויות של פריטי לבוש בסגנון דומה מתוך אמזון. המשתמשים יכולים לעבור על ההמלצות השונות ולסנן בקלות את הבגדים שברצונם לרכוש.

 

StyleSnap. ה-AI חוזר לאופנה
StyleSnap. ה-AI חוזר לאופנה

"הפשטות של המערכת מסתירה את הטכנולוגיה המתקדמת שעומדת מאחוריה", אמר ג'ף וילק, מנהל פעילות הלקוחות באמזון. הסתכלות מעמיקה לתוך מנוע ההמלצות מראה כי המערכת יודעת לזהות פריטים גם מתוך צילומים חשוכים למדי, ותוך זמן קצר מתייגת אותם בקטגוריה המתאימה. "ככל שהלקוח יעלה תמונות רבות יותר למערכת, היא תוכל ללמוד טוב יותר את ההעדפות שלו ולבנות עבורו המלצות מדויקות יותר", נאמר בהצהרה מטעם החברה.

 

האלגוריתם מנתח את התמונות במספר רמות. השכבה הראשונה, למשל, בודקת את החיתוך של הפריט ואת הצבע שלו, והשכבה המתקדמת יותר בודקת את ההדפסים שנמצאים על פריט הלבוש. לאחר שהמערכת מנתחת את כל השכבות, היא יכולה להבין טוב יותר את הפריט שנכנס למנוע ההמלצות.

 

החלק המרכזי והחשוב של המערכת מאפשר לה ללמוד את הצרכנים לאורך זמן, וכך לבסס את ההמלצות המוצגות להם על בסיס נתונים ישנים שהוזנו על ידם, ונתונים חדשים שהזינו לאחרונה.

 


כתבות נוספות