באנר הזהב: האם הפרסום בפייסבוק יחליף את פרסומות הטלוויזיה?

בנק Capital One יוצא בקמפיין מקוון לקהילת העסקים הקטנים, המתבסס על סרטוני וידאו של לקוחות מורצים

פורסם בתאריך: 20/12/2016, גיליון 1853

עד כה היווה הפרסום ברשת ערוץ משלים לפרסום בטלוויזיה - אולם לאחרונה נראה כי מתחוללת מהפיכה ביחסי הכוחות בין השניים, אפילו בתחומי הפרסום השמרניים ביותר.

פרסום בפייסבוק. מדיה להמונים
פרסום בפייסבוק. מדיה להמונים
הבנק האמריקאי Capital One השיק לאחרונה קמפיין מיתוגי גדול שהתרכז כולו בפייסבוק ובאינסטגרם, כשהוא פוסח לחלוטין על הפקת פרסומות לטלוויזיה. הקמפיין, שהושק תחת הכותרת #DefineYourDream (בעברית: הגדר את החלום שלך), כולל שלושה סרטונים באורך שלוש דקות כל אחד, המציגים את סיפורי העסקים הקטנים שעובדים עם הבנק.
"פייבוק ואינסטגרם עוזרים לנו לתקשר עם הלקוחות בצורה ישירה ואישית יותר", אמרה נועה עבדלה, סגנית נשיא למדיה חברתית ואסטרטגיה דיגיטלית בבנק. "הפרסום בוידאו המקוון מאפשר לנו לספר את הסיפור בצורה טובה ומעמיקה יותר, ללא מגבלת 30 השניות של הפרסום בטלוויזיה". עבדלה הוסיפה גם שהפרסום המקוון מאפשר לבנק לנהל תקשורת דו-כיוונית עם הלקוחות.
בשלב הבא מתכנן הבנק להרחיב את הקמפיין ולהפיק עוד סיפורי לקוחות הנהנים ומרוויחים ממגוון השרותים של הבנק.
המדיה החברתית מוכיחה עצמה בתוצאות טובות עבור הבנק - קמפיין האינסטגרם האחרון שלו הביא לעלייה של 16% במודעות למותג. במקביל ממשיך הבנק, שתקציב השיווק הגלובלי שלו יעמוד השנה על 1.74 מיליארד דולר, לעשות שימוש גם במדיה המסורתית - ובעיקר בפרסום בטלוויזיה.
כתבות נוספות