אלו הטרנדים שיעשו את 2020 בתחום המזון

Whole Foods פרסמה לאחרונה את מה שהיא חוזה לטרנדים החמים שיכבשו את ענף המזון בשנת 2020. זו הרשימה המלאה


פורסם בתאריך: 05/11/2019, גיליון 1990

 

חקלאות מחודשת

המונח מייצג חקלאות שעוברת תהליך של אופטימיזציה, במטרה לשפר את בריאות הקרקע ולסייע במאבק בשינויי אקלים.

 

כוח הקמח

התנועה למזונות ללא גלוטן עודדה את יצרני המזון לערוך ניסויים במעבר מקמח מבוסס חיטה לקמח מבוסס שקדים וקוקוס ועוד חלופות קמח כמו כרובית, בננות וקוקוס, המספקות דחיפה של חלבון וסיבים תזונתיים.

 

אוכל ממערב אפריקה

העגבניות, הבצל ופלפלי הצ'ילי מהווים בסיס לרבים מהמנות הנפוצות באזור, כאשר בוטנים, ג'ינג'ר ולמון גראס הן תוספות נפוצות. מאכלי-על, כמו מורינגה ותמרינד, צפויים לתפוס גם הם תאוצה.


מזון ממערב אפריקה. הטרנד החם הבא?
מזון ממערב אפריקה. הטרנד החם הבא?

מנשנוש מחוץ לקופסה, לנשנוש במקרר

ביצים קשות עם תוספות טעימות, ירקות כבושים, מרקים לשתייה ומיני מטבלים, כמו גם ברים תזונתיים, יספקו בשנה הבאה לצרכנים אופציה טרייה לנישנוש בריא.

 

מעבר לסויה

תחליפי בשר על בסיס סויה יושלמו יותר ויותר על ידי אלטרנטיבות כמו שעועית מונג, קנבוס, דלעת, אבוקדו, זרעי אבטיח וכלורלה זהובה (סוג של אצות).

 

הכול למריחה

אופציות לחמאת בוטנים שאינן מבוססות בוטנים, כמו למשל זרעי אבטיח, דלעת, חומוס ואגוזי מקדמיה צפויות לזכות לפופולריות גדולה בשנה הבאה, במטרה להקטין את השימוש בשמן דקל.

 

מחשבה מחדש של התפריט של הילדים

מנתחי עוף אורגניים ועד מקלות דגי סלמון ללא לחם ופסטות העשויות מקמחים אלטרנטיביים, הילדים של היום מאמצים דיאטות הרפתקניות בהנחיית הוריהם בני דור המילניום.

 

סוכרים לא כל כך פשוטים

כמו הקמחים, גם הממתיקים עוברים מהפך באמצעות סירופים מפירות. רימונים וקוקוס משלמים את עמודי התווך כדוגמת צוף אגבה, סטיביה ודבש.

 

תערובות צמחיות בשר

ערבוב בשר (טחון ברובו) עם צמחים כמו פטריות, חיטה ושמרים מפחית שומן וכולסטרול, תוך שמירה על הטעם הבשרני.

כתבות נוספות