88% מהצרכנים מרגישים שהם מקבלים יותר מדי מיילים מהקמעונאים והמשווקים

הצרכנים אולי מוטרדים מהמיילים הרבים אך יש גם נקודת אור למפרסמים – איזה סוג של מייל ישמחו הלקוחות שלכם לקבל?

פורסם בתאריך: 26/06/2018, גיליון 1927

88% מהצרכנים מרגישים שהם מקבלים יותר מדי הודעות בדואר האלקטרוני מהמשווקים והקמעונאים. כך עלה מדוח חדש של חברת המחקר Brand Keys. עוד עולה מהדוח, כי אמזון מדורגת לרוב במקום הראשון כקמעונאית ש"מטרידה" את הצרכנים במספר המיילים הגבוה ביותר.

 

המחקר לא התייחס להודעות ספאם, אלא רק לאי-מיילים שנשלחים לרשימות תפוצה שהצרכנים נרשמו אליהן. מחברי המחקר ניסו ללמוד האם שליחה מרובה מדי של אי-מיילים היא בהכרח דבר רע.

 

תוצאות המחקר הראו, כי 11 החברות שהגיעו למקומות הראשונים במדד החברות ששולחות יותר מדי מיילים, ספגו ירידה במידת העניין של הצרכנים במותג. אך עבור ארבע חברות אחרות - אמזון, גרופון, אולד נייבי ואפל, מעורבות הלקוחות דווקא עלתה, משום שהדיוורים הרבים חשפו את הלקוחות לערכי המותג.

 

אמזון. דיוורים שקולעים לציפיות הצרכנים
אמזון. דיוורים שקולעים לציפיות הצרכנים

מחברי המחקר ציינו, כי המיילים של אמזון ענו על ציפיות הצרכנים בכל הקשור לקהילה, גרופון מתמקדת בהתאמה מקומית, אולד ניבי מתמקדת בהצעות מחיר אטרקטיביות ואפל עונה על הצורך של המשתמשים לקבל פניות מותאמות אישית.

 

ממחקר שנערך מוקדם יותר השנה על ידי Liveclicker ו-The Relevancy Group, עלה כי הצרכנים מצפים לקבל דיוורים שכוללים מוצרים המתאימים להם אישית. עוד עלה, כי הצרכנים רוצים שיכירו בהם כלקוחות נאמנים, ויציעו להם הצעות על בסיס רכישות העבר שלהם.


כתבות נוספות