Deisel: הדרך המפתיעה של דיזל להילחם בחיקויים
פורסם בתאריך: 20/02/2018, גיליון 1910
נושא
החיקויים מעסיק את עולם האופנה כבר עשרות שנים, וגורם לנזק גדול במיוחד למותגים
בתחום. עכשיו, כדי לחזק את המותג המקורי שלו ולהילחם בחיקויים, יצא מותג האופנה
דיזל במהלך שובר מוסכמות.
לצורך
המהלך הקימה הרשת חנות פופ-אפ בצ'יינה טאון בניו יורק, הידוע כאזור בו נמכרים חיקויים
של מותגים במחירים נמוכים במיוחד. החנות הציעה חיקויים של בגדי המותג תחת השם
"Deisel",
שהוא שיבוש של השם המקורי "Diesel". לקוחות שהגיעו לחנות יכלו לרכוש לעצמם
"חיקויים" של פרטי המותג במחירי רצפה, אלא שבפועל הייתה זו למעשה מהדורה
מוגבלת לצורך המהלך שיוצרה על ידי החברה.
בהודעת החברה שיצאה לאחר סיום מהלך הקד"מ, נכתב כי מעבר לנושא היחצ"ני, הרשת תגמלה באמצעות המהלך צרכנים שידעו לעשות את ההבדל בין המוצרים של המותג לבין החיקויים הרבים שלו. מחשבה נוספת מאחורי המהלך הייתה להגיע לדור הצעיר, שמייחס פחות חשיבות לנושא המותגים לעומת בני הדורות הקודמים.
אנדי בירד, מנהל הקריאייטיב הראשי בסוכנות הפרסום פובליסיס שעמדה מאחורי המהלך, אמר כי אין הרבה מותגים שיהיו מוכנים לקחת את הסיכון במהלך מסוג זה.