CVS מקדימה תרופה למכה: מסתערת על תחום הטיפוח

רשת הפארם מתמקדת בקהל הצעיר ומנסה לתת מענה לכניסה של אמזון לתחום תרופות המרשם

פורסם בתאריך: 16/10/2018, גיליון 1940

רשת חנויות הפארם CVS הייתה עד היום בתחרות בעיקר עם רשתות הפארם האחרות בארצות הברית - וולגרין ו-Rite Aid. אבל עכשיו, יוצאת הרשת במהלך שעשוי להכניס אותה לתחרות ישירה גם עם רשתות מוצרי הטיפוח הגדולות בארצות הברית, כמו למשל Sephora. החברה משדרגת את מחלקות הטיפוח שלה וממתגת אותן מחדש תחת השם BeautyIRL, בפורמט של חנות בתוך חנות.

 

המהלך נעשה באמצעות שיתוף פעולה עם שירות Glamsquad, המספק יועצות יופי וטיפוח לבתי הצרכנים. בנוסף למיתוג הפונה ללקוחות צעירים ("IRL" היא מילת הסלנג לביטוי "in real life"), החנויות בתוך החנויות יאפשרו לצרכנים גישה ליועצות היופי של Glamsquad, שיספקו מגוון שירותי טיפוח. כמו כן, הצרכניות יוכלו להתנסות במגוון גדול של מוצרי טיפוח הנמכרים בחנות, ולקחת הביתה דוגמיות של מגוון מוצרים. נכון לעכשיו הפורמט פועל רק במספר קטן של סניפים, אך בשנה הבאה מתכננת הרשת להרחיב אותו למיקומים רבים בכל רחבי ארצות הברית.


BeautyIRL. הכל בגלל אמזון
BeautyIRL. הכל בגלל אמזון


המתחרה הגדולה של הרשת, וולגרין, הודיעה לאחרונה כי היא מתכננת למקד את המאמצים שלה בפורמט של חנויות שיציעו מגוון שירותים רפואיים. CVS שמה דגש גם על התחום הרפואי, ובחודש שעבר השיקה שירות להזמנה של תרופות מרשם שיגיעו לבתי הצרכנים תוך 24 שעות.

 

המהלך של CVS נועד לתת מענה אפשרי לכניסה של אמזון לתחום רשתות הפארם. במהלך הקיץ רכשה אמזון את חברת ההזנק PillPack המתמחה בהזמנות של תרופות מרשם, מה שהביא לצניחה משמעותית במניות של כל רשתות הפארם הגדולות בארצות הברית.

 

כתבות נוספות