האם שירותי ארוחות הבריאות המוכנות יכבשו את ארצות הברית?

לאחרונה השלימה יוניליוור השקעה של 9.2 מיליון דולר באחת מחברות ההזנק הפועלות בשוק הארוחות האורגניות, במטרה להנפיק אותה בשווי של מיליארד דולר

פורסם בתאריך: 23/05/2017, גיליון 1872

משווקת מוצרי הצריכה והמזון יוניליוור השלימה לאחרונה השקעה של 9.2 מיליון דולר בשירות Sun Basket, המציע למנויים קבלת חבילה של ארוחות אורגניות על בסיס חודשי. ההשקעה מתרחשת על רקע מהלך הנפקה מתוכנן של השירות, שעשוי להגדיל את שווי חברת ההזנק למעל למיליארד דולר.

Sun Basket. בונה על טרנד הבריאות
Sun Basket. בונה על טרנד הבריאות
"התרשמנו מאד מהצמיחה המהירה של Sun Basket ומהיכולת שלה לשמר לקוחות לאורך תקופה ארוכה" אמר אוליבר גרל, מי שעומד בראש זרוע ההשקעות של יוניליוור. לדבריו, "תוך זמן קצר מאוד יחסית Sun Basket בנתה לעצמה מעמד של מובילת שוק כספקית של ארוחות אורגניות, תוך שהיא נותנת מענה מצוין לדרישה ההולכת וגוברת בקרב הצרכנים למזון בריא יותר".
החברה מתכננת להשתמש בהשקעה האחרונה על מנת להרחיב את השירות לכל רחבי ארצות הברית. נכון לעכשיו מחזיקה החברה ביכולות הפצה בחוף המזרחי ובחוף המערבי, כמו גם במרכז ארצות הברית, והיא מצהירה על עצמה כספקית הארוחות האורגניות הגדולה במדינה.
שוק אספקת ארוחות הבריאות המוכנות רושם לאחרונה פריחה בארצות הברית, עם עוד ועוד שחקנים שנכנסים לתחרות. כיום כבר פועלות בשוק כ-150 חברות, וביניהן Blue Apron, Hello Fresh, Home Chef וגם קמעונאיות כגון Kroger ו-Publix.
עם זאת, בזמן שעוד ועוד צרכנים מנסים את שירותי ארוחות הבריאות המוכנות, 76% מהם אמרו כי הם הפסיקו את השירות לאחר תקופת ניסיון קצרה. הסיבות בגינן מצטרפים הצרכנים לשירותים בקטגוריה הן הרצון להוספת מגוון לתפריט (51%), חוויה מהנה (47%), הרצון להיחשף לתבלינים חדשים (43%) וחיסכון בזמן (40%).

כתבות נוספות