מנוע צמיחה חדש לקמעונאים: מרכזי בריאות בחנויות

קליניקות הרופאים בסניפי רשתות השיווק נמצאים במגמת צמיחה, והצרכנים שמגיעים אליהן מוציאים לאחר הביקור סכומים גדולים בחנויות

פורסם בתאריך: 17/01/2017, גיליון 1857

מחיר שירותי הבריאות בארה"ב מרקיע שחקים, והקמעונאים השונים במדינה קופצים על ההזדמנות - ומשיקים קליניקות בתוך הסניפים, במטרה לאפשר לצרכנים ליהנות משירותי רפואה מוזלים.

קליניקה בחנות. מנוע צמיחה לקמעונאים
קליניקה בחנות. מנוע צמיחה לקמעונאים
תחזית של חברת המחקר Accenture מעלה כי עד סוף השנה יפתחו קליניקות רפואיות ביותר מ-1,900 סניפים של רשתות קמעונאיות בארצות הברית. מנתונים של חברת המחקר נילסן עולה כי 20% מהצרכנים בארצות הברית ביקרו בקליניקה רפואית הנמצאת בחנות קמעונאית במהלך השנה האחרונה.
בדיקת הנתונים מעלה כי עבור הקמעונאים מדובר בהזדמנות אמיתית, וכי אלו מהם שידעו לנצל את הביקורים הללו למטרת הגדלת המכירות בחנות יזכו לצמיחה ממשית. בנוסף, קמעונאים שידעו לספק את שירותי הרפואה בצרה חכמה יוכלו להגדיל את נאמנות הלקוחות שלהם בצורה משמעותית.
אז מי הם הקונים שמשתמשים בקליניקות המסחריות, ואיך הביקור בקליניקה משפיע על דפוסי הקנייה שלהם? על פי הנתונים, מרבית הביקורים של משפחות עם ילדים מיועדים לקבלת טיפולים קטנים, לעומת חלק קטן יותר של ביקורים אשר מוקדש לקבלת ייעוץ ראשוני מרופא. מתוך 71% הצרכנים אשר ממשיכים לקנות במרכז הקמעונאי, מרבית הצרכנים רוכשים תרופות ללא מרשם ואחרים קונים מוצרי טיפול אישי.
בקרב בני דור המילניום, המוצרים שנרכשים לאחר הביקור בקליניקה הם בעיקר מוצרי טיפול אישי, מזון ומוצרי ניקיון שונים. 

כתבות נוספות