זארה משיקה רובוטים שיטפלו באיסוף ההזמנות בחנות

במקביל עובדת הרשת על פיתוח טכנולוגיות המאפשרות לה לקצר באופן משמעותי את הגעת הפריטים משולחן העיצוב למדפי החנויות

פורסם בתאריך: 13/03/2018, גיליון 1913

רשת האופנה זארה רושמת הצלחה גדולה עם פורמט ההזמנה בחנות המקוונת ואיסוף הפריטים בחנויות. בפועל, כשליש ממכירות הרשת בארצות הברית כבר מתבצעות באמצעות הטכנולוגיה הזו. כך עולה ממאמר שפורסם לאחרונה בעיתון הכלכלי וול סטריט ג'ורנל.

 

כתוצאה מכך, לעיתים קרובות נרשמים בעמדות האיסוף בחנויות תורים ארוכים היוצרים תסכול גדול בקרב הצרכנים. על מנת לתת מענה לבעיה הזו, פונה הרשת לעזרת הרובוטים. בחודש שעבר הודיע זארה כי היא תשיק בקרוב טכנולוגיה רובוטית שתנהל את כל נושא ההזמנות באינטרנט ואיסוף הפריטים בחנויות.

 

זארה. כי לרובוטים אין הפסקות
זארה. כי לרובוטים אין הפסקות

זארה, שהיא חלק מקבוצת האופנה הגדולה בעולם, Inditex, משתמשת כבר מספר שנים בטכנולוגיה מתקדמת כדי לשפר את האפקטיביות של שרשרת האספקה לחנויות. הטמעת הטכנולוגיה היא מהיתרונות הגדולים של הרשת שמאפשרת לה להציג תוצאות עסקיות טובות יותר מהחברות המתחרות בתחום האופנה המהירה. השימוש בטכנולוגיה אפשר לרשת לקצר את זמן האספקה מרגע עיצוב הפריט ועד להגעתו לחנויות לתקופה של מספר שבועות בודדים.

 

חברת האופנה היפנית יוניקלו הודיע גם היא לאחרונה על הטמעת טכנולוגיה שתאפשר לה להתחרות במהירות האספקה של זארה. גם רשתות אופנה אחרות כגון גאפ ו- J.C. Penneyעובדות על טכנולוגיות משל עצמן שנועדו לקצר באופן משמעותי את הזמן הנדרש לפריט להגיע מעמדת העיצוב למדפי החנויות.


כתבות נוספות