הטכנולוגיה שהופכת כל שעון לאמצעי תשלום

מכשיר קטנטן שפיתחה חברת הזנק אוסטרלית יאפשר ללקוחות להפוך את שעון היד שלהם לאמצעי תשלום אלקטרוני. בינתיים מתמקדת החברה בספורטאים - שיוכלו לשאת את המכשיר העמיד למים לכל מקום, גם לשחייה

פורסם בתאריך: 14/02/2017, גיליון 1861

חברת ההזנק האוסטרלית Inamo השיקה לאחרונה מכשיר קטנטן, המאפשר להמיר את שעוני היד, התכשיטים וצמידי הבריאות שאנו נושאים על פרקי ידינו לאמצעי תשלום אלקטרוני, באמצעות טכנולוגיית ה-NFC.

Curl. עולם נטול ארנקים
Curl. עולם נטול ארנקים
המכשיר, שזכה לשם Curl, כולל בתוכו שבב NFC קטנטן אשר מתקשר עם התקני ה-NFC המותקנים כיום אצל קמעונאים רבים בעולם, באופן אשר מאפשר תשלום מהיר בקופה ללא צורך בהוצאת כרטיס האשראי או המזומנים מהארנק.
בחברה הדגישו עם השקתו כי גודלו המזערי של המכשיר וצורתו המיוחדת מאפשרים לחבר אותו באופן בלתי נראה לכל שעון או תכשיט.
המכשיר עמיד למים ועוצב לשרוד בתנאי פעילות גופנית אינטנסיבית, הכוללת גם שחייה. לדברי פטר קולבר, מנכ"ל החברה, "נכון להיום הצרכנים נדרשים לשאת עימם ארנק, טלפון נייד או כרטיס אשראי למסע הקניות על מנת לשלם - והדבר לא תמיד נוח לצרכנים העוסקים בפעילות גופנית כגון שחייה, ריצה או רכיבה על אופניים".
גם השעון החכם של חברת אפל כולל בתוכו שבב NFC - אבל ההתקן הקטן של Inamo מוצע לצרכנים במחיר נוח בהרבה - רק 20 דולר אוסטרלי, לצד דמי מנוי של חמישה דולר לחודש. הצרכנים יכולים לגשת אל ההתקן באמצעות אפליקציה ייעודית, המספקת מידע בדומה למידע המוצע למחזיקי כרטיסי הדביט.
בחודשים הקרובים מתכננת החברה להרחיב את אפשרויות השימוש בהתקן, ולאפשר באמצעותו גם כניסה לחדרי כושר, תחנות רכבת, בניינים ועוד.
לפרטים נוספים לחצו כאן: www.inamo.com.
כתבות נוספות