3 שנים אחרי פרשת החיידקים במזון: צ'יפוטלה עוברת מהפך

תחת ההנהלה החדשה מתעתדת הרשת לעשות שינויים נרחבים בפריסת המדיה שלה ולהיפטר מערוצי מכירה שאינם רווחיים

פורסם בתאריך: 10/07/2018, גיליון 1929

רשת המזון המקסיקני המהיר צ'יפוטלה עומדת לשנות בקרוב את הסלוגן שמלווה אותה כבר שנים: "מזון עם יושרה". זאת, כחלק ממהלך רחב יותר שנועד למצב אותה כרשת ששמה לה למטרה את שיפור איכות החיים של הצרכנים. כך עלה בשיחה עם משקיעים שערכו לאחרונה מנכ"ל הרשת בריאן ניקול וסמנכ"ל השיווק שלה, כריס ברנדט.

 

בשיחה התייחסו הבכירים בחברה למספר רעיונות הנבדקים בימים אלו, כמו למשל תוכנית נאמנות חדשה, מבצעים לזמן מוגבל, מנות חדשות והיכולת לבצע הזמנות מהסמארטפון. הרשת גם הודיעה כי היא תסגור בין 55-65 סניפים שאינם עומדי ביעדי המכירות.

 

צ'יפוטלה. מזון לנשמה
צ'יפוטלה. מזון לנשמה

בשיחה אמר ניקול, כי הרשת מתכננת לגדול ולהפוך להיות מותג שמגלגל 10 מיליארד דולר בשנה, מה שנראה כשאיפה מאתגרת על בסיס 4.5 מיליארד הדולר שגלגלה הרשת בשנה שעברה. "לא היינו מפוקסים מספיק והתרבות הארגונית שלנו לא הייתה טובה", אמר ניקול, שהצטרף לרשת לפני מספר חודשים.

 

סדרת המהלכים מתחילה שלוש שנים לאחר שערוריית חיידקי האי-קולי שהתגלו במנות שהוגשו ברשת. בשלוש השנים שעברו מאז שיפרה הרשת את תהליכי הכנת המנות שלה. ניקול גם התייחס לתקציבי הפרסום והשיווק של החברה, שלטענתו לא נוצלו עד היום בצורה המיטבית. "המטרה המרכזית שלנו היא למצב את הרשת לא כמותג מזון, אלא מותג מבוסס אורח חיים", אמר סמנכ"ל השיווק של הרשת. לדבריו, המטרה היא ליצור מותג שהצרכנים ירגישו מחוברים אליו.

 

"אני מאמין כי צ'יפוטלה יכול לייצר שונות בקטגוריית המזון, לבדל את עצמה מכל השחקנים האחרים ולהיות למעשה קטגוריה בפני עצמה", הוסיף ברנדט. השירות שאנחנו מציעים מאפשר לצרכנים להרגיש טוב עם המזון שהם מכניסים לפה, וכך הם הופכים למעורבים יותר" אמר סמנכ"ל השיווק. כחלק מהמהלך הגבירה החברה את הנוכחות שלה ברשתות החברתיות, והיא מקצה לערוץ הזה משאבים גדולים.

כתבות נוספות