לא לצעירים: בסט ביי מתמקדת בתחום חדש ומפתיע

הזדקנות האוכלוסייה והעלייה בתוחלת החיים, לצד החדשנות בתחום האלקטרוניקה, גרמו לענקית האלקטרוניקה להתמקד בכיוון חדש

פורסם בתאריך: 26/06/2018, גיליון 1927

נכון להיום, צוותי ה- Geek Squadשל קמעונאית האלקטרוניקה בסט ביי מתקנים בעיקר מחשבים וסמארטפונים, אך האם בעתיד הם יתנו שירות גם לקוצבי לב? לאחרונה הודיעה ענקית מוצרי האלקטרוניקה כי היא תחל להתמקד במוצרים תומכי בריאות שנמכרים דרכה.

 

בשיחה עם משקיעים, שנערכה בחודש שעבר, אמרו מנהלי החברה שהם רואים הזדמנויות גדולות בתחומי הבריאות ואיכות החיים, וכי המטרה שלהם היא לפנות לצרכים של הצרכנים בנושא. בראיון לרשת CNBC אמר הרבט ג'ולי, מנכ"ל הרשת, כי החברה תציע בסניפיה מכשירי טלפון ייעודיים לגיל השלישי, לצד לחצני מצוקה, קוצבי לב ועוד מכשירי אלקטרוניקה המאפשרים לצרכנים מבוגרים לחיות טוב יותר.

 

בסט ביי. העיקר הבריאות
בסט ביי. העיקר הבריאות

בקיץ שעבר השיקה בסט ביי את תוכנית Assured Living, המציעה לצרכנים מבוגרים ייעוץ כיצד להפוך את ביתם למותאם לצרכים הרפואיים שלהם ולצייד אותו במוצרים הנדרשים, אותם תתקין החברה.

 

למרות שיש מי שיישמע לו מוזר שחברה המתבססת בעיקר על מכירת מחשבים וסמארטפונים מחליטה להתמקד בתחום הבריאות. אך בשנים האחרונות ניתן לראות חיבור הדוק יותר בין עולם הקמעונאות לעולמות הבריאות.

 

כך למשל, בעקבות הערכות בשנה שעברה, כי אמזון עשויה להיכנס לתחום תרופות המרשם, שתי קמעונאיות הדראגסטור הגדולות בארה"ב, Walgreens ו-CVS, החלו להציע ללקוחות שלהן תרופות מרשם במגוון ערוצים.

 

זמן קצר לאחר מכן נכנסה ענקית הקמעונאות וול מארט למשא ומתן עם חברת הביטוח Humana, מה שהגביר עוד יותר את הספקולציות לגבי תפקיד הקמעונאות בעולמות הבריאות. גם קמעונאים אחרים מבצעים ניסויים בתחום. לפני מספר שנים, בשיא הבאזז סביב מוצרי האלקטרוניקה הלבישים, הקימה טארגט מתחם מיוחד בסניפים תחת השם "בריאות מחוברת".


כתבות נוספות