המותג שרוצה להפוך את יום כדור הארץ לאירוע רשמי

The North Face, בשיתוף מותגי טיולים ומחנאות, פתח עצומה הקוראת להפוך את היום הסביבתי לחופשה לאומית

פורסם בתאריך: 14/05/2019, גיליון 1968

מותג אופנת הטיולים The North Face פתח עצומה הקוראת להפוך את יום כדור הארץ, שחל ב-22 באפריל, למועד רשמי. נכון להיום, חתמו על העצומה באתר Change.org קרוב ל-200 אלף צרכנים. בנוסף, הצטרפו לעצומה גם מותגים נוספים עם מודעות סביבתית כמו Clif Bar, נשיונל ג'יאוגרפיק ואחרים.

 

בהודעה לעיתונות שהוציא המותג במקביל לעצומה, נכתב כי הוא ערך מספר גדול של אירועים בערים מרכזיות בארצות הברית. האירועים, שכללו מוזיקאים ואמני רחוב, כוונו ללקוחות המסוגלים להניח לרגע את הטלפון הנייד שלהם בצד וליהנות מהרגעים הקטנים של החיים.


North Face. היום החשוב ביותר בשנה
North Face. היום החשוב ביותר בשנה

בנוסף, סגר המותג 113 סניפים שלו ביום כדור הארץ, כמו גם את מטה החברה. זאת, במטרה לתת לעובדים חופש והזדמנות להתחבר לעצמם. במקביל, בימים שקדמו ליום כדור הארץ, הציעו המוכרנים ללקוחות בסניפים לצלם את עצמם באמצעות מצלמות פולורואיד, במטרה לאפשר להם להתנתק מהטלפון הנייד.

 

The North Face מצטרף למותגים אחרים בתחום הטיולים והמחנאות כגון פטגוניה וקולומביה שהפכו בשנים האחרונות למובילי המאבק לאיכות הסביבה ולאחריות חברתית. מאז שנת 2015 קמעונאית ציוד המחנאות REI סוגרת את הסניפים שלה בבלאק פריידיי, כמו גם את החנות המקוונת שלה, במטרה לאפשר לעובדים ליהנות מפעילויות חוץ.

 

במקביל, יום כדור הארץ נהפך גם לאירוע צרכני, כאשר חברות כמו נייקי ו-M&H השיקו השנה קולקציות ידידותיות לסביבה. גם קמעונאיות נוספות כמו Guitar CenterBest Buy ואחרים ערכו מבצעים מיוחדים לקראת יום כדור הארץ.


כתבות נוספות