רשת האופנה המאיימת להפוך לדבר הבא בעולם הקמעונאות

הקמעונאית UNTUCKit, שפעלה תחילה רק במרחב המקוון, החלה לאחרונה לפתוח גם חנויות פיזיות במטרה לייצר חוויית קנייה אולטימטיבית

פורסם בתאריך: 20/06/2017, גיליון 1876

קמעונאית אופנת הגברים UNTUCKit הודיע לאחרונה על גיוס של 30 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון Kleiner Perkins ו-Caufield & Byers.

UNTUCKit. שילוב מנצח בין און-ליין לאוף-ליין
UNTUCKit. שילוב מנצח בין און-ליין לאוף-ליין
מדובר בסבב השקעה גדול ראשון של הקמעונאית, אשר הושקה בשנת 2011 כקמעונאית מקוונת בלבד, והחלה בפתיחת חנויות פיזיות לפני כשנתיים. נכון להיום מחזיקה הרשת בשמונה סניפים הממוקמים בערים המרכזיות בארצות הברית. 
לאחר גיוס הכסף חצה שווי השוק של הקמעונאית את רף 200 מיליון הדולר, מסרו מקורות לסוכנות הידיעות רויטרס. הקמעונאית מתכננת להשתמש בכסף לפתיחת 15 חנויות נוספות ולהיכנס לתחום בגדי הנשים ובגדי הילדים.
מנכ"ל הרשת, אהרון סאנאדרס, אמר לרויטרס כי מאז ומתמיד התכוונה הרשת להתרחב לתחום החנויות הפיזיות, בעיקר לאור העובדה שגברים רבים לא בטוחים בקניית בגדים ברשת. 
מוד ראוגני, מנהל שותף בקרן ההון סיכון Kleiner Perkins, אמר כי יש היגיון רב בהתרחבות, מאחר שמותגים אשר יוצרים קשר ישיר עם הצרכנים זוכים להצלחה רבה בשנים האחרונות. לדבריו, UNTUCKit מייצגת את השילוב המושלם בין העולם המקוון לעולם הפיזי - שילוב אשר מעניק לה יתרונות עצומים אל מול המתחרים.

כתבות נוספות