האם בני דור המילניום מנצלים את טוב לבם של הקמעונאים?

הצרכנים הצעירים נוטים להעניש קמעונאים ומותגים שלא נותנים להם שירות מעולה במהירות גדולה

פורסם בתאריך: 01/01/2019, גיליון 1951

24% מהמילניאלס דיווחו בצורה לא הוגנת על חוויה לא נעימה עם קמעונאי, במטרה לקבל קופונים והנחות. כך עלה מדוח של חברת UJET.

 

מהדוח עלה עוד, כי המיליניאלס נמצאים בסבירות גבוהה בהרבה מבני דור ה-X (14%) ובני דור הבייבי בומרס (2%) לנצל לרעה את הקמעונאים שמוכנים להשקיע בפיצוי לקוחות שטענו כי קיבלו חוויה לא טובה.

 

המילניאלס. עניין של הוגנות
המילניאלס. עניין של הוגנות

מהמחקר, שכלל 1,500 צרכנים בארצות הברית, עלו, בין היתר, הנתונים הבאים:
 

  • 60% מבני דור המילניום אמרו כי שירות הלקוחות חשוב להם באותה הרמה כמו איכות המוצר ורמת המחיר. זאת, לעומת 67% מבני דור המילניום ו-71% מבני דור הבייבי בומרס.
  • 47% מבני דור המילניום אמרו כי הם יעדיפו לרכוש מוצר שאינו מתאים להם ולאחר מכן להחזיר אותו על פני דיבור עם איש המכירות בחנות. זאת, לעומת 38% מבני דור ה-X ו-18% מבני דור הבייבי בומרס שנתנו את אותה התשובה.
  • 55% מבני דור המילניום נמצאים בסבירות גבוהה יותר לכתוב ביקורת שלילית אם הם קיבלו חוויה שירותית גרועה, לעומת 38% מקרב בני הבייבי בומרס.


לטענת מחברי המחקר, בני דור המילניום נוטים להעניש עסקים שסיפקו להם חוויית קנייה גרועה. לפיכך, על העסקים לספק את היכולת לתקשר איתם בכל זמן נתון במגוון גדול של ערוצים. "בני דור המילניום משנים את כל מה שידענו על שירות לקוחות", כתבו מחברי המחקר. לטענתם, בני הדור שגדלו עם הסמארטפונים, מצפים לקבל שירות לקוחות מיידי.


כתבות נוספות