REI דורשת מהמותגים: שמרו על הסביבה ובעלי החיים

רשת הציוד למחנאות קובעת רף חדש בשמירה על הקיימות. המומחים בשוק חושבים כי זה עשוי לשנות את הסטנדרט בתעשייה כולה

פורסם בתאריך: 08/05/2018, גיליון 1920

רשת ציוד הספורט והמחנאות, REI, הרימה לאחרונה את דרישות הקיימות מאלף המותגים שנמכרים בסניפים שלה. החל מעכשיו, החברה החמירה את הדרישות שלה בנושאים סביבתיים, חברתיים ושמירה על רווחת בעלי החיים.

 

חלק מהדרישות, כמו למשל קוד אחיד לכל שרשרת האספקה, יכנסו לתוקף באופן מיידי, בעוד שדרישות אחרות יכנסו לרשת בהדרגה עד שנת 2020. כך למשל, עד שנת 2020 לא ימכרו בסניפי הרשת מוצרים להגנה מפני השמש הכוללים oxybenzone, חומר כימי שיש לו השפעה שלילית ומסוכנת על שוניות האלמוגים.

 

REI. כי הכי משתלם לשמור על הסביבה
REI. כי הכי משתלם לשמור על הסביבה


דרישות אחרות של הרשת כוללות הגבלות על כימיקלים מסויימים, כולל איסור על שימוש בכימיקלים מעכבי בעירה הנדרשים לייצור אוהלים, כמו גם הבטחה כי מוצרים הכוללים צמר כבשים יופקו רק מחיות המטופלות בצורה נאותה. REI הציגה לספקים מגוון דרישות ורשימה של תכונות "מועדפות" שהיא רוצה לראות במוצרים שלה.

 

נושא הקיימות יתוקשר גם ללקוחות הרשת. כך למשל, מבקרים באתר החברה יוכלו, לדוגמה, לבצע מיון לפי רמת הקיימות של המוצרים, או לפי רמות שונות של סחר הוגן. התכונות הללו יתוקשרו גם על ידי המוכרנים בחנויות שיציגו לצרכנים את אפשרויות הבחירה השונות. תקשור רמת הקיימות לצרכנים עשוי להשפיע גם על הספקים, שירצו שהמוצרים שלהם יועברו לקידמת הרשימה.

 

בני דור המילניום מייחסים חשיבות גדולה לאתיקה של החברות, לכן למהלך של REI עשויה להיות השפעה חיובית מאוד גם על השורה התחתונה. אדם סיגל, סגן נשיא בכיר לחדשנות, מחקר ואסטרטגיה בארגון Retail Industry Leaders Association, אמר כי הוא מאמין כי למהלך של REI תהיה השפעה משמעותית על התעשייה כולה.

כתבות נוספות