האם הקניות המבוססות על תמונות יזניקו את המכירות במובייל?

מרבית הרשתות החברתיות השיקו בחודשיים האחרונים יישומים העשויים לשנות לחלוטין את הדרך בה אנו קונים באמצעות הסמארטפונים

פורסם בתאריך: 09/05/2017, גיליון 1870

טרנד הקניות באמצעות המובייל ממשיך לרשום צמיחה מהירה ולשנות את הדרך בה הצרכנים רוכשים במרחב המקוון. גוגל, סנאפצ'ט, אינסטגרם ופינטרסט השיקו כולן לאחרונה יישומים חדשים התומכים בקניות באמצעות המובייל.

Style Ideas. תנו לגוגל להתאים את המלתחה עבורכם
Style Ideas. תנו לגוגל להתאים את המלתחה עבורכם
ענקית החיפוש גוגל השיקה בחודש שעבר יישום חדש בשם “Style Ideas”, אשר משולב במנוע חיפוש התמונות ומאפשר לצרכנים לראות כיצד ישתלב הפריט אותו חיפשו עם פריטי אופנה תואמים. בבלוג החברה נכתב, "לא משנה אם אתם מחפשים מכנסיים קצרים או סניקרס - אנחנו נוכל למצוא עבורכם פריטים תואמים בסגנון דומה".

אפליקציית המסרים המידיים סנאפצ'ט השיקה בחודש שעבר יישום חדש בשם "Snap to Store". היישום החדש, המתבסס על פילטר מבוסס מיקום, מאפשר לקמעונאים להציג תמונות המותאמות למיקום בו נמצא הצרכן. היישום מספק למשווקים נתונים בעזרתם יוכלו לבחון אם בעקבות החשיפה הגיעו צרכנים לחנות. בין המשווקים שכבר התנסו ביישום החדש ניתן למצוא את רשת המזללות Wendy’s, רשת חנויות הנוחות 7-Eleven ואולפני הסרטים פרמאונט.

הרשת החברתית אינסטגרם הרחיבה בחודש מרץ את מגוון האפשרויות שהיא מספקת באמצעות Instagram Shopping, יישום המאפשר לקמעונאים להוסיף לתמונות המוצרים הפנייה לרכישה בחנות. בפיילוט של היישום החדש, אשר נערך בארבעת החודשים האחרונים, השתתפו מספר מותגים מובילים - בהם Kate Spade, Warby Parker ו-Macy’s.

הרשת החברתית פינטרסט השיקה בחודש פברואר השנה יישום חדש בשם "Shop the Look". היישום מאפשר לחברים ברשת ללחוץ על פריט בו הם מתעניינים, ובעזרת קישור ישיר להגיע לאפשרות רכישה מיידית.

כתבות נוספות