אלו זוכי מוצר השנה 2018 בתחום השירותים והפיננסים

בין השירותים החדשניים שזכו בפרס "מוצר השנה - בחירת הצרכנים": עזריאלי, בנק הפועלים ובזק. רשימת הזוכים המלאה

פורסם בתאריך: 20/03/2018, גיליון מיוחד

בקטגוריית הפיננסים והשירותים זכו השנה 9 מותגים בפרס מוצר השנה – בחירת הצרכנים, על בסיס פיתוח מוצרים חדשניים המספקים מענה מקורי לדרישות הצרכנים. צמד היוטיוברים הפופולרים רונית וג'ונתן הכינו מערכון בדיוק על כל הזוכים בקטגוריה (וקצת יותר).


 

ואלו המוצרים שזכו בפרס מוצר השנה בתחום השירותים והפיננסים לשנת 2018:


Bcyber של בזק

שירות שמונע ניסיונות פריצה לרשת הביתית, ומעניק הגנת סייבר חכמה ומקיפה ישירות מהנתב (ראוטר) למכשירים בבית.

 


כרטיס אשראי עלי אקספרס של ישראכרט

הכרטיס מבית ישראכרט המאפשר להפוך את הקניות להטבות ב-AliExpress - עד 15% הנחה בחודש, כולל כפל מבצעים והנחות.

 


Smartair

אתר להזמנת טיסות וחופשות, בממשק פשוט ונוח, שמאפשר לשלב  חיפושים בין חברות תעופה ולהרכיב חופשה בהתאמה אישית.

 


עזריאלי גיפטקארד

הגיפט קארד מאגד בתוכו את כל חנויות ורשתות קניוני עזריאלי וללא צורך בכרטיס פלסטיק משום שהוא ניתן לשליחה ולשימוש במייל וב-SMS.

 


עוזר אישי דיגיטלי של בנק הפועלים

מערכת חכמה הלומדת את הלקוח ומתאימה לו טיפים אישיים והתראות חכמות, במטרה להביא לשיפור התנהלותו הפיננסית.

 


שירות "סרוק וקנה" בסניפי שופרסל

רק שתי דקות בקופה: שירות "סרוק וקנה" מאפשר לסרוק את המוצרים בסמארטפון או באמצעות מסופון ייעודי, לחסוך זמן ולשלם במהירות ובנוחות.

 

אפליקציה לעסקים 2 של בנק הפועלים

האפליקציה חוסכת אלפי שעות עבודה ומאפשרת לעסקים, בין היתר, להעביר משכורות, להפקיד שיקים ולקבל הלוואה מהירה.

 


"הכפתור"

הכפתור מחובר למוקד חירום המאויש 24/7 ונועד להציל חיים ברכב בלחיצת כפתור: סיוע אוטומטי מיידי במקרי תאונה, מצוקה רפואית ואירוע בטחוני או פלילי.

 


אפליקציית הלקוחות של מגדל

האפליקציה מאפשרת ללקוחות מגדל לקבל מידע מפורט על תוכניותיהם האישיות, לעקוב אחר סטטוסים של בקשות ותביעות ולבצע בקלות מגוון פעולות.

כתבות נוספות