שבועון "לאשה" קידם בגיליון חגיגי לרגל שנתו ה-70 את זוכי מוצר השנה

בין השאר פורסם מוסף חגיגי ומיוחד שהציג את הזוכים ונערכו פעילויות בעולמות הדיגיטל והסושיאל. זאת, בהמשך לסדרת כתבות קודמות שהציגו את הזוכים

גיליון דצמבר 2017

זוכי 2017 של פרסי "מוצר השנה - בחירת הצרכנים" נהנו בחודשים האחרונים מחשיפה וקידום יוצאי דופן על ידי שבועון הנשים "לאשה" מבית ידיעות אחרונות. במסגרת זאת, קודמו המוצרים והשירותים הזוכים בעמודי הכתבות של הגיליון החגיגי ובמקביל בזירות הדיגיטל והסושיאל של המגזין.

מיד אחרי טקס הכרזת הזוכים, פורסמה סדרת כתבות מערכתיות שהציגה את הזוכים בכל תחום:


במקביל לסדרת הכתבות, נערכה פעילות סושיאל מיוחדת בשיתוף "לאשה" במסגרתה התבקשו קוראות המגזין שהתנסו במוצר או במספר מוצרים זוכים לספר מדוע אהבו אותם, למה ימליצו עליהם ולשתף את חוויית ההתנסות עם הגולשות האחרות. המלצות נבחרות אף זיכו את כותביהן בתיק שהכיל מוצרים זוכים בשווי 400 שקל.

בין המוצרים הזוכים עליהם המליצו הגולשות נמנו עוגיות "קוקיז" סנדוויץ' ללא גלוטן של מותג שופרסל גרין עליהן כתבה הגולשת חווי שטרן: "כאלרגית לגלוטן, שמחתי לגלות מוצר שהוא גם טעים וגם לא יקר. כל הכבוד לשופרסל גרין!". 

``טעים ולא יקר. עוגיות קוקיז ללא גלוטן של שופרסל
"טעים ולא יקר. עוגיות קוקיז ללא גלוטן של שופרסל

על דאק סבון לאסלה 5 ב-1 כתבה הגולשת רויטל לינדר: "מוצר מעולה שנמצא אצלי כבר באופן קבוע". הגולשת יוכי אליאס הוסיפה: "המוצר מנקה, מבריק ומשאיר ריח נפלא. הוא מחטא ועושה את הפעולות שאני מתעצלת לעשות - והמחיר מתאים לכל כיס".

``מבריק ומשאיר ריח נפלא``. דאק 5 ב-1
"מבריק ומשאיר ריח נפלא". דאק 5 ב-1
בסך הכול, השתתפו בפעילות המשותפת של "מוצר השנה" ולאשה מעל 1,300 משתתפים שמתוכם נבחרו 20 הזוכים המאושרים בתיק מלא במוצרי השנה בשווי של 400 שקלים. הפעילות זכתה למאות שיתופים של הגולשים ולאלפי לייקים וחשיפות.
כתבות נוספות