כך הפכו מלונות הבוטיק לשוק החדש של המותגים

קמעונאית ההנעלה המקוונת Zappos, הידועה בזכות השירות חסר הפשרות שלה, שוקלת להקים בקרוב רשת של מלונות בוטיק

פורסם בתאריך: 30/11/2016, גיליון 1850

קמעונאית הנעליים המצליחה Zappos ידועה בשירות הלקוחות הנאמן שלה ובנכונות לספק פתרונות מקוריים וניסיוניים ללקוחותיה. ובכל זאת, הצעד הבא הצליח להפתיע: בכנס שנערך לאחרונה באוסטרליה אמר מנכ"ל החברה טוני אסיאה כי בחברה שוקלים להיכנס גם לעסקי המלונאות. אסיאה הצהיר כבר לפני מספר שנים על כוונות דומות, אך עד כה לא ביצעה הרשת מהלכים מעשיים בנושא.

Zappos. בקרוב גם מלונות?
Zappos. בקרוב גם מלונות?
שיקולי ההתרחבות של מותג ההנעלה הם חלק ממגמה נרחבת יותר, במסגרתה משתלבים מותגים נחשקים בתחום מלונות הבוטיק. כך למשל West Elm, רשת הריהוט ואביזרי הבית של Williams&Sonoma, הודיעה לאחרונה כי היא מתעתדת לפתוח בקרוב רשת של מלונות בוטיק יוקרתיים שנועדו לקדם את קווי המוצרים של הרשת. גם רשת הריהוט היוקרתית Restoration Hardware הודיעה לאחרונה על כוונתה להקים מלון בוטיק יוקרתי וחדר כושר.
הקשר בין רשתות הריהוט לתחום המלונאות הוא ישיר אמנם, אבל הקשר של Zappos המתמחה בהנעלה לתחום האירוח והמלונאות רופף בהרבה. ובכל זאת, אם תחליט הרשת לבצע את המהלך, הוא צפוי לספק לה מסלול שיווקי משמעותי לבני דור המילניום, המעריכים את החוויה הייחודית שמציעים מלונות הבוטיק.

כתבות נוספות