וולמארט מחזקת את הקשר בין החנות המקוונת לפיזית

ענקית הקמעונאות מאחדת את שרשרת האספקה והניהול הכספי של ערוצי האונליין והאוף ליין


פורסם בתאריך: 30/07/2019, גיליון 1979

רשת השיווק הגדולה בארצות הברית, וולמארט, עובדת על חיזוק הקשר בין הערוצים המקוונים שלה לחנויות הפיזיות. נכון לעכשיו, הרשת מאחדת את שרשרשת האספקה שלה ואת הצוותים הפיננסיים, על מנת שאלו ישרתו את שני הערוצים במקביל.

 

"הלקוחות שלנו רוצים לקבל חוויה אחידה בכל הערוצים", כתב מנכ"ל הרשת, ג'אד מקמליון, בתזכיר לעובדים. "להרוויח יותר מעסקי הלקוחות שלנו בתחום המזון והמוצרים המתכלים זה חלק מרכזי באסטרטגיה שלנו", נכתב בתזכיר. גרג סמיתס, סגן נשיא בכיר לשרשרת האספקה, יוביל מעכשיו את ניהול שרשרשת האספקה המאוחדת לשני הערוצים. מנהל הכספים של הרשת בארצות הברית יוביל את צוות הפיננסים.

 

וולמארט. חוויה אחידה לכלל הקונים
וולמארט. חוויה אחידה לכלל הקונים

בתזכיר כתב מקמיליון כי בחלק מהמקומות לא יתבצע כרגע חיבור מלא בין שני הערוצים, על מנת לשמר יתרונות יחסיים שיש למכירות המקוונות, שרושמות צמיחה מהירה יותר מהמכירות הכלליות. לכן, החברה רוצה לשמור על הצמיחה הזאת גם בארגון החדש.

 

השינוי הארגוני בחברה מגיעה לאחר שהודיעה לפני כחודש וחצי, כי עובדי האתר Jet.com ישולבו באתר האינטרנט של וולמארט. האתר נרכש בעבר על ידי וולמארט במטרה להפוך לנדבך מרכזי במאמצים שלה להתחרות באמזון.

כתבות נוספות