הקמפיין שמזמין את הצופים לנגוס בתמונה

חברת המזון היינץ ורשת מזללות ברזילאית השיקו קמפיין משותף המציג את הקשר שבין פוסטים באינסטגרם והזמנות המבורגרים

פורסם בתאריך: 12/09/2017, גיליון 1888

יצרנית הקטשופ היינץ ורשת המזללות הברזילאית Underdog Meat & Beers  מהעיר סאו פאולו שבברזיל השיקו לאחרונה קמפיין אינסטגרם ייחודי, הקורא לצרכנים "לאכול" את תמונת הקמפיין.

צרכנים שנחשפו לקמפיין מבוסס המיקום של היינץ באינסטגרם יכלו ללחוץ על התמונה ולקבל המבורגר ישירות למשרד או לביתם, בקופסה מותאמת אישית. ובעוד הם ממתינים להמבורגר שלהם, קיבלו הצרכנים קטעי וידאו המתארים את ההכנה.



"החלטנו להפוך את התשוקה של האנשים למציאות, ולגרום להם להפוך את צריכת התוכן לצריכה ממשית בעולם האמיתי", אמרה איזבלה ריזו, מנהלת השיווק של היינץ בברזיל.

ולמרות שהקמפיין נמשך רק שעתיים, בזמן ארוחת הצהריים, נראה כי החיבור בין הרשתות החברתיות לעולם האמיתי יכול להתברר כמוצלח ביותר עבור המפרסמים בשנים הקרובות.

לפרטים נוספים לחצו כאן


הפרסומת של היינץ. רואים ונוגסים
הפרסומת של היינץ. רואים ונוגסים
כתבות נוספות