חוזרים ללימודים: אברקרומבי אנד פיץ' בדרך לאוניברסיטה

מותג האופנה המצליח, שחווה שנים קשות לאחרונה, בודק קונספט קמעונאי חדש בקמפוסים בארצות הברית

פורסם בתאריך: 14/08/2018, גיליון 1934

אברקרומבי אנד פיץ', חברת האופנה המצליחה לשעבר שעוברת שנים קשות לאחרונה, השיקה קונספט קמעונאי חדש בקמפוסים בארצות הברית. בחברה מקווים כי הפורמט החדש, המבוסס על חנויות קטנות, יעזור לה להתאושש ולחזור למעמד הקודם שלה כמובילה בתחום האופנה. החנויות הראשונות בפורמט החדש, שנקרא "Learning Lab", הושקו בקרבת הקמפוסים של אוניברסיטת אוהיו ושל אוניברסיטת דרום קליפורניה.

 

החברה מתכננת להגדיל את המכירות בפורמט החדש באמצעות שגרירי מותג שיסתובבו בקמפוסים ויגדילו את הנאמנות למותג. הניסיון הנוכחי של אברקרומבי הוא אינו הניסיון הראשון שלה להציג חנויות בפורמטים מוקטנים, לעומת חנויות הענק שהיא מפעילה.


Learning Lab. האם זה יהיה הפורמט שיעשה את המהפכה
Learning Lab. האם זה יהיה הפורמט שיעשה את המהפכה

הרשת הייתה ידועה בעבר בזכות שיטות השיווק הלא שגרתיות שלה, כמו למשל דוגמנים חשופי חלק עליון שהסתובבו בסניפים. בשנת 2015 הפסיקה החברה להשתמש בטקטיקה הזו, שעוררה כעס בקרב צרכנים רבים. בשנת 2016 שינתה החברה את המיקוד הדמוגרפי שלה, ועברה לשיווק לגילאי 18-25 במקום לשיווק ממוקד בני נוער. בשנת 2017 השיקה החברה לראשונה פורמט של חנות בתוך חנות, ושיפרה משמעותית את חוויית הקנייה בסניפים שלה.

 

למרות כל השינויים הללו, החברה המשיכה לראות ירידות במכירות שלה עד לרבעון הפיסקלי הראשון של 2018. בענף גם נפוצו שמועות על כך שהחברה היא יעד להשתלטות של קרנות השקעה פרטיות ומותגים מתחרים בשוק האופנה.

 

כתבות נוספות