וולמארט נכנסת לשוק ערכות הארוחה
פורסם בתאריך: 26/12/2017, גיליון 1902
על מנת להגיע לקהל דור המילניום או שאולי במטרה
להחזיר מלחמה למתחרה הגדולה שלה, אמזון, השיקה מוקדם יותר החודש וולמארט
מגוון של ערכות להכנת ארוחות באתר האינטרנט שלה Walmart.com.
הכניסה של וולמארט לשוק ערכות הארוחה מתבצעת
באמצעות שיתוף פעולה עם שתי שחקניות קיימות בשוק Home
Chef ו-Takeout
Kit. וולמארט תרוויח עמלה על כל מכירה של הערכות
או על מכירה של מנוי לשירות אספקת ארוחות.
מחירן של ערכות הארוחה של Takeout
Kit נע בין 20 ל-35 דולר לארוחה של ארבעה אנשים,
וערכות הארוחה של Home
Chef נעות בטווח של 40 עד 80 דולר לארוחות של בין
שניים לארבעה אנשים.
שוק ערכות הארוחה חווה שגשוג של ממש בשנים האחרונות, והוא הפך לזירת קרב אמיתית בין משווקי המזון והקמעונאים. שחקנים כגון אמזון, יוניליוור ורשת קרוגר כבר נכנסו לשוק הצומח הזה, אם באופן ישיר ואם באמצעות שיתופי פעולה דומים לאלו של וולמארט. ערכות הארוחה מאפשרות לצרכנים לבשל לעצמם ארוחות ייחודיות בצורה קלה וידידותית, מבלי הצורך לדאוג למגוון גדול של מצרכים ממקומות שונים.
למרות הטרנד המתעצם של ערכות הארוחה, דווקא השחקנית הגדולה בתחום רושמת קשיים. המנייה של Blue Apron, שהונפקה עם ציפיות גדולות ברבעון השלישי של השנה, רשמה ירידות חדות, ומנכ"ל החברה נאלץ לעזוב את תפקידו והוחלף על ידי מנהל הכספים.