וולמארט נכנסת לשוק ערכות הארוחה

תחום ערכות הארוחה הפך בשנתיים האחרונות לשדה קרב בין יצרניות המזון השונות ובין הקמעונאים השונים

פורסם בתאריך: 26/12/2017, גיליון 1902

על מנת להגיע לקהל דור המילניום או שאולי במטרה להחזיר מלחמה למתחרה הגדולה שלה, אמזון, השיקה מוקדם יותר החודש וולמארט מגוון של ערכות להכנת ארוחות באתר האינטרנט שלה Walmart.com.

 

הכניסה של וולמארט לשוק ערכות הארוחה מתבצעת באמצעות שיתוף פעולה עם שתי שחקניות קיימות בשוק Home Chef ו-Takeout Kit. וולמארט תרוויח עמלה על כל מכירה של הערכות או על מכירה של מנוי לשירות אספקת ארוחות.

 

מחירן של ערכות הארוחה של Takeout Kit נע בין 20 ל-35 דולר לארוחה של ארבעה אנשים, וערכות הארוחה של  Home Chef נעות בטווח של 40 עד 80 דולר לארוחות של בין שניים לארבעה אנשים.

 

Home Chef. חושפים את הצרכנים לטעמים חדשים
Home Chef. חושפים את הצרכנים לטעמים חדשים


שוק ערכות הארוחה חווה שגשוג של ממש בשנים האחרונות, והוא הפך לזירת קרב אמיתית בין משווקי המזון והקמעונאים. שחקנים כגון אמזוןיוניליוור ורשת קרוגר כבר נכנסו לשוק הצומח הזה, אם באופן ישיר ואם באמצעות שיתופי פעולה דומים לאלו של וולמארט. ערכות הארוחה מאפשרות לצרכנים לבשל לעצמם ארוחות ייחודיות בצורה קלה וידידותית, מבלי הצורך לדאוג למגוון גדול של מצרכים ממקומות שונים.

 

למרות הטרנד המתעצם של ערכות הארוחה, דווקא השחקנית הגדולה בתחום רושמת קשיים. המנייה של Blue Apron, שהונפקה עם ציפיות גדולות ברבעון השלישי של השנה, רשמה ירידות חדות, ומנכ"ל החברה נאלץ לעזוב את תפקידו והוחלף על ידי מנהל הכספים.


כתבות נוספות