בדרך להגדלת המכירות: מייסיס מבצעת מהפכה במועדון הלקוחות שלה - ומדרגת אותם

התוכנית החדשה מבוססת על נתונים מהם עולה כי 10% מהלקוחות הטובים ביותר של הרשת אחראים לכ-50% מההכנסות שלה

פורסם בתאריך: 03/10/2017, גיליון 1891

רשת בתי הכלבו מייסיס הודיע בשבוע שעבר כי היא מתעתדת לשנות את תוכנית הנאמנות שלה (מועדון הלקוחות), במטרה להביא לגידול במכירות בסניפים ובאתר האינטרנט. התוכנית החדשה עוצבה במטרה לשפר את חוויית הצרכן באמצעות תמריצים גבוהים יותר ופרסונליזציה של ההצעה ללקוח.

 

חברי תוכנית הנאמנות של מייסיס יחולקו באופן אוטומטי לשלוש שכבות: פלטיניום, זהב וכסף - על בסיס ההוצאה השנתית שלהם ברשת, בסניפים ובאתר החברה. לפי התוכנית החדשה, ככל שהלקוח יתקדם לשכבה גבוהה יותר, כך הוא יקבל הנחות רבות יותר, מבצעים ייחודיים ושלל הנחות יעודיות. בשנה הבאה מתעתדת הרשת לחזק את הבידול בין שכבות חברי המועדון ולהוסיף לו אלמנטים חווייתיים.


התוכנית של מייסיס. כוחה של פשטות
התוכנית של מייסיס. כוחה של פשטות

"הנאמנות היא אבן יסוד של עסקי הרשת", אמר ג'ף ג'נט, מנכ"ל מייסיס. לדבריו, התכנית החדשה תציע ללקוחות הרשת את מה שהם באמת רוצים: מוצרים מותאמים אישית והנחות משמעותיות". ג'נט הוסיף, כי התוכנית החדשה זכתה לביקורות טובות בקרב קבוצות המיקוד שנערכו לפני השקתה.

התוכנית החדשה מבוססת על נתונים של מייסיס, מהם עולה כי 10% מהלקוחות הטובים ביותר של הרשת אחראים ללא פחות מכ-50% מההכנסות שלה.

כתבות נוספות