קאש או קרדיט? סטארבקס מתכוננת לעתיד נטול מזומנים

הרשת תחבור בקרוב לפלטפורמה טכנולוגית חדשה, המאפשרת להמיר מטבעות קרטוגרפיים למטבעות מסורתיים

פורסם בתאריך: 14/08/2018, גיליון 1934

ידיעות שהתפרסמו לאחרונה טענו כי רשת בתי הקפה סטארבקס מתכוננת בקרוב לאפשר שימוש במטבע הביטקוין בסניפים שלה. אך נראה כי הידיעות הללו הקדימו את זמנן. במקום זאת, הרשת משתפת פעולה עם מספר חברות כמו מיקרוסופט בפיתוח Bakkt, פלטפורמה שתאפשר לצרכנים ולחברות מסחריות לקנות ולמכור מוצרים באמצעות רשת גלובלית עתידית.

 

הפלטפורמה תאפשר לצרכנים ולחברות להמיר מטבעות קרטוגרפיים במטבעות מסורתיים ולבצע באמצעותם תשלומים. הפלטפורמה נמצאת רגע לפני השקתה, ופרטים נוספים אודותיה צפויים להתפרסם בשבועות הקרובים.

 

סטארבקס. כמה כוסות קפה אפשר לקנות בביטקוין?
סטארבקס. כמה כוסות קפה אפשר לקנות בביטקוין?

"סטארבקס היא אחת מחלוצות השימוש בפלטפורמה החדשה והיא תהיה בין הראשונות שיאפשרו לצרכנים להמיר מטבעות קרטוגרפיים בדולר אמריקני", טוענת מריה סמיס, סגנית נשיא לנושאי שיתופי פעולה ואמצעי תשלום ברשת בתי הקפה. לדבריה, "כמובילה בתחום התשלומים במובייל, סטארבקס עומלת כל העת על מנת להרחיב את מגוון אמצעי התשלום שהיא מציעה ללקוחות שלה".

 

פיתוח פלטפורמת Bakkt תאפשר להכניס את המטבעות הקרטוגרפיים לזרם המרכזי של הצרכנים. זאת, משום שעד היום מרבית הקמעונאים והמשווקים הגדולים התעלמו לחלוטין ממהפכת המטבעות הקרטוגרפיים.

 

מדיווח שהתפרסם לאחרונה בערוץ החדשות הכלכליות CNBC עלה, כי הסיבה המרכזית לאימוץ הנמוך של המטבעות הקרטוגרפיים נעוצה בעובדה שהערך שלהם משתנה בצורה קיצונית במהירות גדולה.


כתבות נוספות