פרסומת חג המולד המדהימה שעלתה פחות מ-150 דולר

חנות קטנה מווילס מראה כי סיפור טוב וערכים אמיתיים יכולים ליצור פרסום מנצח בתקציבים מגוחכים


פורסם בתאריך: 17/12/2019, גיליון 1996

איך חנות קטנה לחומרי בניין מווילס, עם פחות משלושת אלפים מנויים בערוץ היוטיוב שלה, מגיעה ללמעלה מ-2.5 מיליון צפיות? התשובה היא סיפור בשיטת עשה זאת בעצמך.

 

הפרסומת, הופקה לקראת עונת החגים עבור חנות חומרי הבניין Hafod Hardware על ידי הבעלים טום לואיס ג'ונס, ומככב בה ארתור, בנו בן השנתיים המשמש בפרסומת כמוכר בחנות. "ארתור מגיע בכל יום לחנות כדי לראות אותי, ולכן היה זה טבעי לחלוטין לכל העובדים והקונים בחנות", אמר לואיס והוסיף,  "תמיד אומרים לא לעבוד עם חיות וילדים, אבל זו הייתה פשוטה הנאה אחת גדולה לעבוד איתו". 


צפו בפרסומת:


הפרסומת, שאורכה שתי דקות, מתמקדת במשפחתיות, דבר טבעי לחלוטין עבור הקמעונאית שהוקמה בשנת 1895, ומאז עוברת במשפחה מדור לדור. לואיס מנהל את העסק יחד עם אישתו והוריו.

 

הדבר המדהים הוא המחיר המצחיק בה הופקה הפרסומת: רק 132 דולר שהושקעו רובם ברכישת פס הקול. לואיס, יחד עם חבר נוסף שלמד קולנוע, הפיקו את הפרסומת, שצולמה כולה במהלך יום אחד.

כתבות נוספות