נייקי מציגה: נעליים בעיצוב אישי תוך שעה

טכנולוגיה חדשה של חברת האופנה תאפשר לצרכנים לעצב את הנעליים באופן אישי ולקבל אותן באופן מיידי בחנויות הרשת

פורסם בתאריך: 26/09/2017, גיליון 1890

תחום נעלי הספורט המעוצבות אישית נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות והוא זוכה להצלחה גדולה בקרב המכורים לסניקרס. עכשיו, גם נייקי מצטרפת לחגיגה ומאפשרת למספר קטן של לקוחות לנסות טכנולוגיה חדשה בתחום.

 

ענקית האופנה ערכה לאחרונה אירוע חד-פעמי סגור באחת מחנויות הדגל שלה בניו יורק תחת השם Makers’ Experience. במהלך האירוע, המוזמנים התבקשו לבחור בין מגוון עיצובים וצבעים במטרה לעצב את החלק העליון של אחת מנעלי הספורט של המותג. לאחר שסיימו, הוקרן העיצוב על נעל הספורט על מנת לדמות כיצד תראה הנעל הסופית. כשעה לאחר מכן הייתה הנעל החדשה מוכנה לאיסוף. בעקבות הניסוי המוצלח, נייקי מתעתדת להכניס את הטכנולוגיה החדשה לחנויות הרשת כבר בעתיד הקרוב.

 

UA Icon platform. השליטה עוברת לצרכנים
UA Icon platform. השליטה עוברת לצרכנים

ולא רק נייקי. גם מותגי אופנה אחרים כבר נכנסו לתחום הנעלים בעיצוב אישי. אדידס, לדוגמה, השיקה כבר בשנת 2015 קונספט בשם Speedfactories המאפשר לחברה לייצר כ-50 אלף נעליים בהתאמה אישית באמצעות מפעל קטן שמתבסס ברובו על רובוטים.

 

גם המותג Under Armour השיק פלטפורמה לעיצוב נעליים בהתאמה אישית תחת השם UA Icon Platform. הפלטפורמה מאפשרת ללקוחות המותג לבחור את העיצוב של מספר חלקים בנעל ואף לשלב תמונות או עיצובים משל עצמם. 

כתבות נוספות