סטארבקס משיקה לראשונה כרטיס אשראי משל עצמה

הכרטיס החדש נועד לחזק את המותג שרשם ירידה במכירות לאחרונה, להגדיל את ההוצאה של לקוחות קיימים ולהביא לרשת לקוחות חדשים

פורסם בתאריך: 13/02/2018, גיליון 1909

רשת בתי הקפה סטארבקס, שהייתה מחלוצות תוכניות הנאמנות, חברה לאחרונה לבנק Chase על מנת להשיק את כרטיס האשראי הראשון שלה. מחזיקי הכרטיס החדש יקבלו 2,500 כוכבים בתמורה להוצאת 500 דולר בשלושת החודשים הראשונים לאחר קבלת הכרטיס; 250 כוכבים אם הם יחברו את הכרטיס החדש לאפליקציית הנאמנות של הרשת וכוכב אחד על כל ארבעה דולרים שהם מוציאים מחוץ לחנויות הרשת. הכרטיס החדש יעניק לחברי תוכניות הנאמנות גם הטבות נוספות, מה שעשוי להפוך אותו לאטרקטיבי במיוחד עבור לקוחות החברה.

 

"חשוב לנו להפוך את נושא הנקודות בתוכנית הנאמנות לקל ופשוט עבור הלקוחות, והכרטיס החדש הוא כלי רב-עוצמה, משום שהוא משתלב בקלות בחיי הלקוחות" אמר מאט ראיין, סגן נשיא בכיר ומנהל אסטרטגיות ראשי ברשת בתי הקפה.

 

סטארבקס. מעכשיו גם כרטיס אשראי
סטארבקס. מעכשיו גם כרטיס אשראי

ג'ניפר רוברטס, מנהלת המוצרים הדיגיטליים בבנק Chase, אמרה כי מחזיקי הכרטיס שמוציאים מספיק כסף בקניות בסטארבאקס יוכלו ליהנות ממשקאות ומזון בחינם כמעט בכל שבוע. עבור סטארבקס מדובר במהלך שנועד לחזק את המותג, להגדיל את ההוצאה של לקוחות קיימים ולהביא לרשת לקוחות חדשים.

 

המהלך הזה של הרשת מגיע לאחר רבעון מאכזב, שנבע ממכירות נמוכות מהצפוי בעונת החגים. "עבור לקוחות שמבקרים בסטארבקס רק מדי פעם הכרטיס הוא מיותר, אבל עבור הלקוחות הקבועים הוא שווה בהחלט", סיכמה קלייר טסוסי מהאתר NerdWallet.

 

כתבות נוספות