הצפייה בספורט הנשי תופסת תאוצה דרמטית

המגמה הבינלאומית הזו משקפת הזדמנות לבעלי זכויות השידור ויכולות להיות לה השפעות גדולות על המפרסמים

פורסם בתאריך: 23/10/2018, גיליון 1941

הצפייה בספורט נשי בעולם נמצאת במגמת עלייה חדה כבר יותר משנה. כך עולה מדוח חדש של חברת המחקר נילסן ספורט. מחברי הדוח טוענים, כי הנתונים משקפים הזדמנות גדולה לבעלי הזכויות והמשווקים.

 

הדוח, שנערך בגרמניה, צרפת, בריטניה, ספרד, ניו זילנד, איטליה, צרפת וארצות הברית, מצא כי 84% מאוהדי הספורט בעולם מתעניינים גם בספורט נשי. מתוכם, 51% הם גברים.

 

ספורט נשים. גן עדן למפרסמים
ספורט נשים. גן עדן למפרסמים

מנתונים רוחביים בכל 8 השווקים שנבחנו בסקר, 45% מהמשתתפים אמרו כי הם ישקלו להשתתף באירוע חי של ספורט נשי. 46% אמרו כי הם יצפו ביותר ספורט נשי כאשר הוא יוצג בטלוויזיה באופן חופשי. מתוך המשיבים שאמרו כי הם אינם צופים בספורט נשי, 38% אמרו כי יתכן שהם יצפו בו בעתיד - עוד עובדה מעודדת עבור בעלי הזכויות והמפרסמים.

 

באופן כללי, הערכים שמציג הספורט הנשי דומים יותר לערכים של המשווקים, לעומת הערכים המשויכים, באופן כללי, לספורט הגברי. נשים גם רואות לעיתים קרובות בספורט הנשי כמעורר השראה גדולה יותר מהספורט הגברי. כתוצאה מכך, עם חשיפה נכונה, שידורי הספורט הנשי עשוים להיות ערוץ מעולה לחשיפה של מסרים פרסומיים לקהלים מסוימים.


כתבות נוספות