עתיד ענף האופנה: התאמת בגדים ללקוח בעזרת ביג דאטה וסטייליסטים אישיים

שירות חדש מציע סטייליסטים אישיים שמשתמשים בביג דאטה על מנת להתאים ללקוחות את המראה הנכון

פורסם בתאריך: 26/12/2017, גיליון 1902

שירותים שונים בתשלום חודשי כמו Stitch Fix ו- Trunk Clubכבר מציעים לצרכנים בחירת בגדים על בסיס העדפות אישיות. עכשיו, שירות חדש בשם Allume לוקח את נושא הסטילינג האישי צעד אחד קדימה ומציע לצרכנים שירות קניות אישי בליווי סטייליסטים אנושיים (בניגוד לבוטים שמבצעים את ההמלצות ברוב האתרים המתחרים).

 

לקוחות שנכנסים לשירות עונים תחילה על שאלון קצר במסגרתו הם מגדירים את צורת הגוף שלהם, את התקציב ואת הסגנון אותו הם רוצים להשיג. לאחר שהתשובות שלהם מוצלבות עם נתונים של לקוחות דומים, הם מחוברים לסטייליסט האישי שלהם שקובע איתם פגישה וירטואלית לקבלת פרטים נוספים.

 

Allume. כי למי יש כוח לבחור בגדים
Allume. כי למי יש כוח לבחור בגדים

"תחשבו על זה כמו על הליכה לספר בפעם הראשונה, כאשר הוא שואל אותכם לגבי המטרות והמראה שאתם רוצים לקבל", אמרה מייסדת השירות, מאוריה פינלי, למגזין Retail TouchPoints. לאחר הראיון יוצא הסטייליסט למסע חיפושים באינטרנט ומכין עבור הלקוח עמוד מיוחד עם רשימת פריטים המתאימה לטעם האישי של הלקוח.

 

"ערכנו הרבה בדיקות לפני ההשקה, ויש שני דברים שהם חשובים במיוחד ללקוחות", אמרה פינלי. "הראשון הוא הרגע  בו הלקוח מרגיש שהסטייליסטית מבינה בדיוק את הצרכים שלו. התחושה שמישהו מבין אותך היא בעלת משמעות עצומה. הרגע השני הוא הרגע בו הלקוח מקבל את הרשימה ומבין שהסטייליסטית בחרה פריטים שהוא אוהב והציגה לו מותגים שהוא לא הכיר לפני כן", הוסיפה פינלי.

כתבות נוספות