עתיד ענף האופנה: התאמת בגדים ללקוח בעזרת ביג דאטה וסטייליסטים אישיים
פורסם בתאריך: 26/12/2017, גיליון 1902
שירותים
שונים בתשלום חודשי כמו Stitch Fix ו- Trunk
Clubכבר מציעים
לצרכנים בחירת בגדים על בסיס העדפות אישיות. עכשיו, שירות חדש בשם Allume לוקח את נושא הסטילינג האישי
צעד אחד קדימה ומציע לצרכנים שירות קניות אישי בליווי סטייליסטים אנושיים (בניגוד
לבוטים שמבצעים את ההמלצות ברוב האתרים המתחרים).
לקוחות
שנכנסים לשירות עונים תחילה על שאלון קצר במסגרתו הם מגדירים את צורת הגוף שלהם,
את התקציב ואת הסגנון אותו הם רוצים להשיג. לאחר שהתשובות שלהם מוצלבות עם נתונים
של לקוחות דומים, הם מחוברים לסטייליסט האישי שלהם שקובע איתם פגישה וירטואלית
לקבלת פרטים נוספים.
"תחשבו על זה כמו על הליכה לספר בפעם הראשונה, כאשר הוא שואל אותכם לגבי המטרות והמראה שאתם רוצים לקבל", אמרה מייסדת השירות, מאוריה פינלי, למגזין Retail TouchPoints. לאחר הראיון יוצא הסטייליסט למסע חיפושים באינטרנט ומכין עבור הלקוח עמוד מיוחד עם רשימת פריטים המתאימה לטעם האישי של הלקוח.
"ערכנו הרבה בדיקות לפני ההשקה, ויש שני דברים שהם חשובים במיוחד ללקוחות", אמרה פינלי. "הראשון הוא הרגע בו הלקוח מרגיש שהסטייליסטית מבינה בדיוק את הצרכים שלו. התחושה שמישהו מבין אותך היא בעלת משמעות עצומה. הרגע השני הוא הרגע בו הלקוח מקבל את הרשימה ומבין שהסטייליסטית בחרה פריטים שהוא אוהב והציגה לו מותגים שהוא לא הכיר לפני כן", הוסיפה פינלי.