איך הצליחה וולגרין לגרום למבוגרים להשתמש באפליקציית המובייל שלה

יותר מ-20% ממשתמשי האפליקציה של הרשת הם בני 55+ - כפול מהממוצע בתעשיית הקמעונאות

פורסם בתאריך: 25/07/2017, גיליון 1881

רשת חנויות הפארם וולגרין הצליחה להפוך את האפליקציה שלה לשימושית עבור קהל שקמעונאים רבים מוותרים עליו מראש - בני ה-55+. יותר מ-20% ממשתמשי האפליקציה של הרשת הם בני 55+ - כפול מהממוצע בתעשיית הקמעונאות. 

האפליקציה של וולגרין. לא רק לצעירים
האפליקציה של וולגרין. לא רק לצעירים
"האתגר המרכזי עבורנו הוא הסרת חיכוכים", אמר בנימין וויס, מנהל המובייל בוולגרין, בראיון שנתן לאתר Retail TouchPoints. לדבריו, "פעמים רבות חוויית המובייל מסובכת יותר ממה שהיא אמורה להיות".
במסגרת הנגשת האפליקציה דאגו המעצבים למספר אלמנטים ידידותיים למשתמשים המבוגרים יותר. כפתורי המגע באפליקציה, למשל, הם גדולים מהרגיל - כך שהנגיעה תיקלט גם אם המשתמש לא נגע במרכז הכפתור. האפליקציה כוללת מספר שכלולים נוספים, בהם:

תמיכה ב-TouchID וחיבור מאובטח: יישום שנועד לענות לאתגר הרישום, אחת הבעיות המרכזיות עבור צרכנים המשתמשים במספר גדול של אפליקציות.

פישוט התפריטים: תצוגה פשוטה ונוחה גם לצרכנים שאינם משתמשים באפליקציות באופן תדיר.

תזכורת תרופות: נועד לתזכר צרכנים מבוגרים שצורכים מספר רב של תרופות על מועד לקיחתן.

תגמול עבור צרכנים המבצעים פעילות גופנית בנקודות מועדון.

לדברי וויס, החברה דואגת לייצר גם חוויה אחידה במערכות ההפעלה השונות, על מנת לאפשר התאקלמות קלה לצרכנים המחליפים מכשירים.

כתבות נוספות