מתאים לך בול: אמזון משיקה קניין אישי

המטרה: להגדיל את מכירות פריטי האופנה העילית, שנכון לעכשיו אינם נמכרים טוב אצל הקמעונאית

פורסם בתאריך: 20/08/2019, גיליון 1982

ענקית הקמעונאות המקוונת אמזון משיקה שירות שעד לאחרונה היה שמור לבתי הכלבו היוקרתיים: קניין אישי. השירות החדש של הקמעונאית יתמקד בחברים הפעילים של Prime Wardrobe – תוכנית המאפשרת לצרכנים להזמין בין שלושה לשמונה פרטי לבוש, למדוד אותם בבית במשך מספר ימים, ולשלם רק עבור הפריטים שלא הוחזרו. עבור סכום של כחמישה דולרים בחודש, הקניין האישי של אמזון ימצא לחבר בתוכנית סט לבוש אחד מותאם אישית להעדפותיו, כולל סגנון לבוש ותקציב.

 

המערכת של אמזון תשלב מגוון טכנולוגיות מתקדמות לצד מגע אנושי, במטרה להתאים לכל חבר בתוכנית סט לבוש המתאים לו בצורה המדויקת ביותר. לאחר מכן, הלקוחות יכולים לעבור על ההמלצות ולבחור את הפריטים שהם רוצים להכניס למשלוח שיקבלו. אמזון השיקה כבר את הקניין האישי לנשים, והקניין לגברים יצטרף לאתר בקרוב. מרבית מותגי האופנה המובילים שנמכרים באמזון כבר הצטרפו לתוכנית.

 

Prime Wardrobe. למכור אופנה זה לא פשוט
Prime Wardrobe. למכור אופנה זה לא פשוט

מי שמובילה את תחום המינויים החודשיים לפריטי אופנה היא חברת Stitch Fix, שדיווחה על 3.1 מיליון מינויים משלמים ברבעון השלישי של השנה. גם בית הכלבו נורדסטרום מפעיל שירות דומה בשם Trunk Club.

 

באופן כללי, אמזון אינה רושמת הצלחה גדולה בתחום האופנה, במיוחד משום שהיא פלטפורמה הממוקדת בעיקר במוצרי צריכה או מוצרים שימושיים. תוכנית Prime Wardrobe שהושקה לפני כשנתיים הייתה אמורה להגדיל את מכירות פריטי האופנה באופן משמעותי באמצעות שיטת ה"נסה לפני שתקנה", אך נכון לעכשיו אינה רושמת הצלחה גדולה.


קטלן חן מהבלוג Business Of Fashion אומרת כי הקניין האישי של אמזון עשוי לקרוץ למותגי פרימיום בתחום האופנה, והם עשויים להגדיל את ההיצע שלהם באתר.

כתבות נוספות