רוטב מדהים של היינץ, "שואב" לחלונות ועוגיות OREO חדשות: מוצרים מהעולם שחייבים להכיר

לא רק בישראל אלא גם בעוד 35 מדינות בוחרים הצרכנים את המוצרים החדשניים שהכי אהבו. אספנו לכם כמה מהמוצרים המדליקים ביותר שמצאנו. בקרוב אצלנו? אנחנו מאוד מקווים שכן 

גיליון ינואר 2018

אוהבים לגלות מוצרים חדשים לפני כולם? מעולה. אספנו עבורכם מוצרים חדשניים ושווים שזכו בפרסי "מוצר השנה" ברחבי העולם ושכדאי לכם מאוד להכיר. חלק ראשון בסדרה.


עקב בצד אגודל

נשים רבות נועלות נעלי עקב כדי להיראות גבוהות וטמירות. אבל ביחד עם השיפור בגובה מגיעה לעתים גם החמרה ב"איכות החיים" ובעיקר בכל הקשור לכאבים בעקב. חברת AMPHE השיקה בארה"ב מדרסי ג'ל ארגונומיים המיועדים במיוחד לנעלים בעלי עקב גבוה. מדובר במדרסים דקים מאוד, שאינם משפיעים על מידת הנעל, העשויים מג'ל אקטיבי שתומך ברגל ואמור להפחית את הכאבים שנוצרים מהליכה ממושכת.

 

זוכה פרס החדשנות הבינלאומי של Product of the Year USA לשנת 2017. את המדרסים ניתן להשיג בטווח מחירים של 7-10 דולר.



לחמם את הדוד דרך הסמארטפון

כמה פעמים יצא לכם להגיע הביתה בחורף ולגלות שאין מים חמים בדוד כי שכחתם להדליק אותו בבוקר? חברת Ariston, השיקה לאחרונה דוד חימום, שהוא לא רק חסכוני אלא גם חכם וטכנולוגי. דוד חימום המים Genus Premium NET הוא מחמם מים ביתי, המופעל באמצעות גז, מה שמבטיח צריכת אנרגיה נמוכה. אבל החדשנות המדליקה שבו היא בהיותו מחמם המים הראשון המחובר לאינטרנט, יתרון המאפשר לשלוט עליו מהסמארטפון ואף לנטר אותו ממרכז השירות של החברה אם מתגלה בו תקלה. מאריסטון נמסר, שהשילוב של טכנולוגיה מתקדמת ויעילות מאפשר לחסוך עד 800 אירו בשנה.


זוכה מוצר השנה באיטליה לשנת 2017. באיטליה הוא נמכר תמורת 1,780 אירו.




ירקות או לא להיות

טובי המומחים בעולם שוברים את הראש: איך גורמים לילדים לאכול ירקות. ילדים, זה ידוע, יעשו הכל כדי "לא לאכול אוכל שיש בו ירוקים", ואם תגיד להם "תרד", "ברוקולי" או "זנגביל", הם עלולים לארוז מזוודה ולעזוב את הבית. לכן אהבנו את המוצר החדש של חברת FroSTA מאיטליה שהשיקה סדרת מוצרים שמעודדת ילדים לאהוב (טוב, לא נגזים. לא לאהוב, אבל לפחות לאכול) ירקות. מוצרי סדרת Cuoricini מבוססים על ירקות בצורות שונות מה שאמור לגרום לילדים לרצות יותר לאכול אותם, והם מיוצרים מרכיבים טריים בלבד, ללא שימוש בתוספים כלשהם. כך, שכשילד חושב שהוא אוכל נגיס טעים בצורה של לב, הוא בעצם אוכל קציצה של תרד עם מוצרלה, או כזו שמכילה אפונה, זנגביל ובזיליקום, או לביבת קוסקוס עם ירקות. העיקר שיאכל.

 

זוכה מוצר השנה באיטליה לשנת 2017. באיטליה הוא נמכר תמורת 1.79 אירו (תודו שזה זול) למארז.



מסתבר, שהיינץ זה לא רק קטשופ

את היינץ אנחנו מכירים בישראל בעיקר כיצרני קטשופ, מיונז וחרדל. אבל באוסטרליה זכה מוצר חדש של היינץ בפרס מוצר השנה משום שהוא מציע רוטב איולי שעד עכשיו היה צריך להכין בבית מחלמונים, שום, חומץ בן יין ושמן – באריזה מוכנה לשימוש. היינץ מתגאה שהביצים מהן עשוי הרוטב הן ביצי חופש, ושמרקם הרוטב הוא קרמי, עשיר ומלטף. ומכיוון שהוא גם נטול חומרי טעם וצבע, האיולי שום של היינץ גם מקטין קצת את נקיפות מצפון.

 

זוכה מוצר השנה באוסטרליה לשנת 2017. באוסטרליה הוא נמכר תמורת 6 דולר לבקבוק בנפח 460 מ"ל.



מנקים בליזול ולא משלמים ביוקר

ליזול הוא אחד משמות המותג שהכי מתקשרים לנו במוח לחיטוי ולניקוי. בצבא, למי שזוכר, החומר היה משמש לחיטוי בצורתו הנוזלית. לאחרונה, החליט המותג למנף את עוצמת המותג גם לתחום הניקיון הביתי והשיק בארה"ב מגבונים לניקוי כללי ולחיטוי, שבאמצעות הטקסטורה הייחודית שלהם "לוכדים ומרימים" גם את הלכלוך הקשה ביותר.

בליזול טוענים שהמגבונים החדשים קוטלים 99.9% מהחיידקים והווירוסים בבית כמו אי קולי, סלמונלה, חיידקים חסיני אנטיביוטיקה, וירוסים הגורמים לצינון ולשפעת ואלרגנים שונים - קשקשי חיות, קרדית האבק ואבקות. ניתן להשתמש במגבונים על מרבית המשטחים בבית כגון שיש, משטחי עץ, פלדת אל-חלד ומכשירי אלקטרוניקה.

 

זוכה מוצר השנה בארה"ב לשנת 2017. בארה"ב הוא נמכר תמורת 5 דולר למארז מגבונים.



רוטב בשקית שמחממים ומוזגים

רוטב הבשר של ביסטו בסט, זוכה פרס מוצר השנה לשנת 2017 באנגליה מציג חדשנות בקטגוריית הרטבים המוכנים בזכות העובדה שהוא נמכר בשקית חדשנית ונוחה לשימוש. קונים שקית עם אחד מסוגי הבשר והתיבול הרצויים, שומרים במקרר, ולפני הארוחה מחממים אותה כמו שהיא במיקרו, פותחים ומוזגים את רוטב הבשר העשיר על סטייק, צ'יפס או שעועית ירוקה. הרטבים המוכנים לחימום והגשה של ביסטרו מגיעים במבחר טעמים: בקר ויין אדום, עוף וטימין ובצל סגול ובירה.

 

זוכה מוצר השנה בבריטניה לשנת 2017. בבריטניה הוא נמכר ב-2 פאונד (כ-10 שקלים) לאריזה של 450 מ"ל.



OREO מציגה: הכל זהב

אוראו, יצרנית העוגייה האייקונית, גילתה שיש הרבה צרכנים שהיו שמחים לאכול את עוגיות הסנדביץ' שלה אם רק לא היה בהן שוקולד. לאחרונה, השיקה החברה באנגליה סוג חדש של אוריאו, שאף זכה בפרס החדשנות במדינה, שנקרא "גולדן אוראו", שהן למעשה עוגיות וניל שחובקות קרם וניל, ושונות בצען, הרכבן וקהל הצרכנים שלהן מעוגיות ה"שחור-לבן" המסורתיות.


מחיר: באנגליה 1.05 שטרלינג (כ-5 שקל) לאריזה במשקל 100 גרם.



"שואב אבק" לניקוי חלונות

חברת קארשר מצרפת המציאה פטנט טכנולוגי - מגבים חשמליים אלחוטיים השואבים מים מלוכלכים ומותירים את החלונות, המראות והמקלחונים ללא עקבות. המגבים שקטים, קלים לנשיאה וארגונומיים ביותר. הבטרייה הנטענת מאפשרת לנקות עד 35 חלונות בטעינה אחת. הם מצוידים בתרסיס ניקוי המכיל מגן שמשות ממיקרופייבר המאפשר להסיר לכלוך ללא מאמץ. התוצאה הם חלונות נקיים ושקופים בשליש מהזמן הדרוש. את מגבי הניקוי ניתן לרוקן, לפרק בקלות ולנקות במדיח הכלים.

 

זוכה מוצר השנה בצרפת לשנת 2017. החברה מציעה דגמים שונים שמחירם בחו"ל נע בין 300-400 שקל.



העט שהדביק אותי

המותג סופר-גלו הצליח להביא חדשנות מעניינת לשוק הדבק המהיר והוא מציג מארז ייחודי בצורת עט, המאפשר לבצע את ההדבקות המדויקות ביותר. מכיוון שהדבק מאוחסן ב"מילוי" של ה"עט" הוא נוח לשימוש ומבטיח הדבקה נקייה ובעיקר בטוחה: אין יותר אצבעות שנדבקות אחת לשנייה, מה שכל מי שאי פעם השתמש בסופר גלו – בטח חווה.


זוכה מוצר השנה בצרפת לשנת 2017, שם הוא נמכר במחיר של כ-8 אירו ל"עט מדביק".


כתבות נוספות